Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven, kantina overrasker stadig.

Kjøpte en baguett-aktig ting, hakke peiling på hva som var på den, men jeg tror jeg identifisere egg, kjøttbiter, kaviar, salat og tomater.

God var den iallefall.  :dribble:

6957281[/snapback]

Tror jeg skal lage omeletten min snart :wee: Ble litt sulten jeg :blush:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Dæven, kantina overrasker stadig.

Kjøpte en baguett-aktig ting, hakke peiling på hva som var på den, men jeg tror jeg identifisere egg, kjøttbiter, kaviar, salat og tomater.

God var den iallefall.  :dribble:

6957281[/snapback]

Tror jeg skal lage omeletten min snart :wee: Ble litt sulten jeg :blush:

6957308[/snapback]

Spar litt til meg da, jeg er fortsatt sulten.

Lenke til kommentar
Det burde være en smule strengere og klarere regler her. Som folk faktisk leste.

6957323[/snapback]

Mod burde gi en-to advarsler, så ferie i en dag, neste gang reglen blir brutt av samme bruker - ferie en uke. Kan ikke være så vanskelig å gjøre noe med alle truslene de slenger etter oss. Vi vil jo bare ha det kult i denne tråden og at reglene følges litt bedre.

Lenke til kommentar
neiii kan ikke en gang tenke på noe sånt , har du sett forumet uten en so tråd ? alle som poster her bare sprer sine tanker ut ove alle di andre trådene her på forumet og spammer som gale ...

6957164[/snapback]

Lenge leve anarki.

Poenget er vel mer at SO5 burde bort, og inn med SO6. Denne er nedspammat av skole-elever som misstrives.

6957189[/snapback]

eg tror ikke det vil ha noe og si ..

men det som har forandret seg fra so3 til i so5 er aktivitets nivået , det er mye flere som poster i so5 en di andre

jeg tror so5 har dobbelt så mange poster ( minst om ikke 3 ganger så mange ) som so3 hadde på hele si leve tid , som var over 1 år ( eller var det 2 ?? )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...