Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Dette er siste ordet, man kan så og si snakke om hva man vil.

Så slutt å sutre over at andre sutrer, du er da like teit.

6956858[/snapback]

Pass deg, ellers blir jeg sinna. Det orker vi ikke.

Dette er siste ordet, å det finnes regler. Les dem og hold kjeft.

6956867[/snapback]

Fixed :dremel:

6956874[/snapback]

Flott at du forbereder slik og ikke spammer! Det hjelper så masse! Hurra!

@Pokemon: Og gymmen ja. Yes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta deg en bolle gutt og se å kom deg ut litt.

6956878[/snapback]

Hør her.

Er det noen som blir gutt her så er det deg, du er ikke engang registrert som voksen. Så sitt du på skolebenken å surmul, men gi faan i å fortell oss det, fordi vi gir faan i alle som synes skola suger.

Folk som mener dette ser ikke helt poenget med det "moderne" livet. Det er barn som deg jeg tenner på å kakker ned. Så jeg sier igjen. Følg reglene, fordi det finnes regler.

Gud måtte vite HVOR mange ganger dette er sagt i SO5 av både brukere og moderatorer.

Lenke til kommentar
Ta deg en bolle gutt og se å kom deg ut litt.

6956878[/snapback]

Hør her.

Er det noen som blir gutt her så er det deg, du er ikke engang registrert som voksen. Så sitt du på skolebenken å surmul, men gi faan i å fortell oss det, fordi vi gir faan i alle som synes skola suger.

Folk som mener dette ser ikke helt poenget med det "moderne" livet. Det er barn som deg jeg tenner på å kakker ned. Så jeg sier igjen. Følg reglene, fordi det finnes regler.

Gud måtte vite HVOR mange ganger dette er sagt i SO5 av både brukere og moderatorer.

6956908[/snapback]

Hvis du ikke bryr deg så ikke svar.

Har desverre ikke lest igjennom alle postene her i Siste ordet, så jeg har null peiling på hvor mange ganger det har vært sagt, og for å være ærlig bryr jeg meg ikke, dette er siste ordet, det finnes værre ting som har blitt diskutert.

Edit: Sorry mente ikke å kalle deg patetisk, du er kul.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Du er bare patetisk, hvis du ikke bryr deg så ikke svar.

Har desverre ikke lest igjennom alle postene her i Siste ordet, så jeg har null peiling på hvor mange ganger det har vært sagt, og for å være ærlig bryr jeg meg ikke, dette er siste ordet, det finnes værre ting som har blitt diskutert.

6956925[/snapback]

Jeg har ikke tenkt å synke så lavt som deg, så jeg skal unngå å kalle deg patetisk. Du kan i det minste ta tiden til å lese første post. For å være helt ærlig så er det folk her som gjerne vil beholde SO5, og tråden blir IKKE ivaretatt om folk som DEG skal syte over skola.

Dette er ikke en diskusjon, dette er regler. Om du ikke kan følge dem, så flytt til et forum som praktiserer anarki.

Lenke til kommentar
Du er bare patetisk, hvis du ikke bryr deg så ikke svar.

6956925[/snapback]

Jeg har ikke tenkt å synke så lavt som deg, så jeg skal unngå å kalle deg patetisk. Du kan i det minste ta tiden til å lese første post. For å være helt ærlig så er det folk her som gjerne vil beholde SO5, og tråden blir IKKE ivaretatt om folk som DEG skal syte over skola.

Dette er ikke en diskusjon, dette er regler. Om du ikke kan følge dem, så flytt til et forum som praktiserer anarki.

6956943[/snapback]

Ikke hver så ond nå, redigerte posten min, innså feilen jeg gjorde.

Uansett det var ikke jeg som starta dette her, står ingen steder i reglene at det ikke er lov til å diskutere skole så, hvis du ikke liker å lese om det så la vær å les.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Vi burde seriøst ha 18 års grense i SO5.

6956950[/snapback]

Støttes :D

for min del kan det være 20 aldersgrenes og , dette er jo like ille som og drikke sprit :D

og like avhengihets skapende som heroin

6956967[/snapback]

Aldersgrenser er hypet, man trenger da aldeles ikke det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...