Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Equerm,

phet! Er skapgeek, går sjeldent med klær fra "dataverden" utenom min Apple Development Connection T-skjorte og diverse skjorter fra leverandører på jobben.

6956784[/snapback]

Jeg har mange mange mange, og skal ha enda flere nerdeklær :D

Send kopi til meg da  :dribble:

6956786[/snapback]

Send meg morra di i bytte da? :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg mener nå sannelig å huske at folk flest i denne tråden har fått mer enn nok av utsagn som "skole er kjedelig" "skole suger" og lignende tull, så om sutrende skoleelever vennligst kunne holde labbene vekk fra tastaturet når det angrå slike ting, hadde vi sluppet utrolig mange meningsløse diskusjoner her.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå sannelig å huske at folk flest i denne tråden har fått mer enn nok av utsagn som "skole er kjedelig" "skole suger" og lignende tull, så om sutrende skoleelever vennligst kunne holde labbene vekk fra tastaturet når det angrå slike ting, hadde vi sluppet utrolig mange meningsløse diskusjoner her.

6956848[/snapback]

Dette er siste ordet, man kan så og si snakke om hva man vil.

Så slutt å sutre over at andre sutrer, du er da like teit.

Lenke til kommentar
Skole er kjedelig, spesielt når man har newb  lærer.

6956836[/snapback]

Kek.

Også gleder eg meg tll gymmen etterpå. Vi skal ut og løpe i regnet. Vi skulle egentlig gjøre det forrige gang da det var bra vær, men det var så mange som klaget på at det ikek var sagt fra at vi skulle være ute, så vi fikk det i dag.

Yay!

Dessuten skal jeg levere lekser på fronter i dag. Jeg har ikke brukernavn eller passord. Det vil si; jeg får stryk.

Lenke til kommentar
Skole er kjedelig, spesielt når man har newb  lærer.

6956836[/snapback]

Kek.

Også gleder eg meg tll gymmen etterpå. Vi skal ut og løpe i regnet. Vi skulle egentlig gjøre det forrige gang da det var bra vær, men det var så mange som klaget på at det ikek var sagt fra at vi skulle være ute, så vi fikk det i dag.

Yay!

Dessuten skal jeg levere lekser på fronter i dag. Jeg har ikke brukernavn eller passord. Det vil si; jeg får stryk.

6956859[/snapback]

Petter is tha man!

Pluss at vi skal levere inn den teite gym oppgaven, en oppgave jeg såvidt har begynt på :p

Lenke til kommentar
Dette er siste ordet, man kan så og si snakke om hva man vil.

Så slutt å sutre over at andre sutrer, du er da like teit.

6956858[/snapback]

Pass deg, ellers blir jeg sinna. Det vil vi ikke.

Dette er siste ordet, å det finnes regler. Les dem og hold kjeft.

6956867[/snapback]

Ta deg en bolle gutt og se å kom deg ut litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...