Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Så...man må være troende for å vite hva godt og vondt er, og for å ha følelser?

6955503[/snapback]

jeg får sitere meg selv fra lenger opp: "Ett menneske uten følelser, altså uten sjel, vet ikke hva godt eller vondt er, så defor ikke behov for å kjenne Gud heller. Blir som ett eller annet dyr det da."

Så jeg sier ikke noe om at man må være troende for å ha følelser.

Dette er noe jeg bare har tenkt over.. Mener ikke å påstå det, for jeg kan ikke vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, da var jeg på jobb, ser at diskusjonen er i gang, gidder ikke å sette meg inn i det hehe.

Imorra er det fredag! Noen planer for helgen?

6955772[/snapback]

Om vi skal begynne å diskutere blir bare tråden stenkt :thumbdown:

Uansett, til helga står det 4 flasker hvitvin i kjøleskapet :) Fredag er konsert, lørdag er bar. JEG SKAL BLI SÅ FEWL::!§!!§"#¤"!&!"#¤ Eventuelt ikke, selv om jeg sikkert blir det :ermm: Skal prøve å ikke være med ei dame hjem denne gangen, eller få uhyggelige meldinger fra 16 årige jenter som vil ha msn adressa mi.

Hva er dine planer da ?

Lenke til kommentar
Imorra er det fredag! Noen planer for helgen?

6955772[/snapback]

Toget inn til Oslo en tur, sløse litt på Platekompaniet.

Ah, også møte dama på Oslo S og ta med henne hjem da, men Platekompaniet er viktigere :p

EDIT:Apropos hvitvin; den anbefalingen du ga meg for et par uker siden var utmerket Neppe, takk. :love:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Om vi skal begynne å diskutere blir bare tråden stenkt  :thumbdown:

Uansett, til helga står det 4 flasker hvitvin i kjøleskapet :) Fredag er konsert, lørdag er bar. JEG SKAL BLI SÅ FEWL::!§!!§"#¤"!&!"#¤ Eventuelt ikke, selv om jeg sikkert blir det  :ermm: Skal prøve å ikke være med ei dame hjem denne gangen, eller få uhyggelige meldinger fra 16 årige jenter som vil ha msn adressa mi.

Hva er dine planer da ?

6955779[/snapback]

Og hvor gammel var du?

Lenke til kommentar
Hva er dine planer da ?

6955779[/snapback]

Jeg skal ut med en kompis jeg ikke har vært ute med på lenge, så blir nok en aldri så liten bytur.

Ellers så skal e bare gå sammen med folk. slappe litt av til en forandring, jobba vær helg i 5 uker, det er kjipt.

Men nå er jeg friiiii! :love:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg tror Neppe er like gammel som meg...eller 1 år eldre.

Am I right?

6955805[/snapback]

Som sagt, jeg mener alderen min ikke sier noe om hvem jeg er. Heller det jeg sier og gjør. Men du er ikke langt unna.

6955809[/snapback]

Jaja men jeg bryr meg ikke om hva du sier å gjør i den forstand, jeg ville bare vite den fysiske alderen din.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...