Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt å klag på skolen, å finn på noe annet, ingen som tvinger dere dit  :wallbash:  :realmad:

6955580[/snapback]

Amen.

Jævla sutter unger som klager på skole å tror det er 100 ganger bedre å jobbe.

6955657[/snapback]

Bra noen er enige med meg:)

Skal vi kle oss opp som ninjas og jage dem? :ph34r::ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar
Sant, jeg jobbet i sommer, skole er jo rene ferien.

6955662[/snapback]

Nettop

Bra noen er enige med meg:)

Skal vi kle oss opp som ninjas og jage dem?   :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

6955665[/snapback]

Tror nesten vi må gjøre det, snappe noen struper i midt timene :ph34r:

Øhh? Tanken på en utdannelse tvinger oss dit. Foreldre tvinger oss dit (de som har noe til foreldre i alle fall). Dagens teiteste påstand.

6955667[/snapback]

Det der er dagens teiteste påstand. Du må være kje i hue. Ingen som tvinger deg til å ta videregående utdanning, ja du er lovpålagt grunnskolen men ikke videregående. Du kan velge å ikke ta utdanning å starte å jobbe. Om "tanken på en utdannelse" TVINGER deg til skolen, kan du bare gi faan i å dra dit.

Tanken på en utdannelse skal gi deg LYST til å dra på skolen.

Neppe har talt, neppe er sarkastisk, neppe er (readmyname) snill

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Det der er dagens teiteste påstand. Du må være kje i hue. Ingen som tvinger deg til å ta videregående utdanning, ja du er lovpålagt grunnskolen men ikke videregående. Du kan velge å ikke ta utdanning å starte å jobbe. Om "tanken på en utdannelse" TVINGER deg til skolen, kan du bare gi faan i å dra dit.

6955671[/snapback]

Haha! LOL!

Da kan jeg jo bare finne meg ei pappeske og sette meg på gata med en gang.

Lenke til kommentar
Slutt å klag på skolen, å finn på noe annet, ingen som tvinger dere dit  :wallbash:  :realmad:

6955580[/snapback]

Øhh? Tanken på en utdannelse tvinger oss dit. Foreldre tvinger oss dit (de som har noe til foreldre i alle fall). Dagens teiteste påstand.

6955667[/snapback]

Vel første halvdelen er grei nok, men om folk hater det så jævlig så bør de heller finne på noe annet, eller la være å klage så mye, eventuelt engasjere seg på en eller annen måte for å forbedre utdanningssystemet.

Den andre delen (foreldre), greit nok før vgs. når du fyller 15 så har du etter loven rett og velge utdanningen selv. Da kan ikke foreldrene tvinge deg. Du kan helt fint finne deg en jobb eller noe annet om du vil :-)

Lenke til kommentar
Vel første halvdelen er grei nok, men om folk hater det så jævlig så bør de heller finne på noe annet, eller la være å klage så mye, eventuelt engasjere seg på en eller annen måte for å forbedre utdanningssystemet.

Den andre delen (foreldre), greit nok før vgs. når du fyller 15 så har du etter loven rett og velge utdanningen selv. Da kan ikke foreldrene tvinge deg. Du kan helt fint finne deg en jobb eller noe annet om du vil :-)

6955679[/snapback]

De fleste foreldre interesserer seg jo for avkommets utdannelse da.

Lenke til kommentar

6955671[/snapback]

Haha! LOL!

6955678[/snapback]

Faan er du gammel ? 14 ?

Tror du ikke du finner deg jobb fordi du har mangel på utdanning ? Det finnes jobb om du har lyst til å jobbe. Folk som sutrer for at de ikke får seg jobb får det ikke nemlig for at de er kresne på hva de skal drive med. Du får kanskje ikke drømme jobben, men jeg slipper å høre på det gnålet om hvor ille skolen er.

Jævla tøv. Jeg ønsker å gå mer skole og jeg har søkt permisjon for å få lov til det. Skal si det at jeg GLEDER MEG til å gå skole.

Lenke til kommentar
Haha! LOL!

6955678[/snapback]

Er mange som gjør det, du trenger ikke utdanning for å få en vanlig jobb, du blir kanskje ikke advokat eller lege når du dropper videregående utdanning men får en helt ordiner jobb.

Og den som sier noe som at "det er tapere som har slike jobber" får et slag i trynet, you be warned

og forresten, jeg har videregående utdanning, er nå lærling og skal sannsynligvis gå 4 år til med skole etter lærlingtiden, så STFU!

Lenke til kommentar
Faan er du gammel ? 14 ?

Tror du ikke du finner deg jobb fordi du har mangel på utdanning ? Det finnes jobb om du har lyst til å jobbe. Folk som sutrer for at de ikke får seg jobb får det ikke nemlig for at de er kresne på hva de skal drive med. Du får kanskje ikke drømme jobben, men jeg slipper å høre på det gnålet om hvor ille skolen er.

Jævla tøv. Jeg ønsker å gå mer skole og jeg har søkt permisjon for å få lov til det. Skal si det at jeg GLEDER MEG til å gå skole.

6955686[/snapback]

Nei, 11.

Jeg vet ikke med deg, men jeg har lyst til å få meg en bedre jobb, derfor går jeg på skole.

Jeg gleder meg på dine vegne.

Lenke til kommentar
Nei, 11.

Jeg vet ikke med deg, men jeg har lyst til å få meg en bedre jobb, derfor går jeg på skole.

Jeg gleder meg på dine vegne.

6955698[/snapback]

Så klart, det er din mening. Men les alle andre her i SO5 som sutrer på det. Saken at man KAN få seg jobb om man vil.

Har allerede en god jobb jeg, men vil gjøre det jeg har lyst til og brenner for.

Så skal studere kriminal økonomi, det blir slitsomt men jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...