Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Selvsagt, dere kan legge ut navn, tlfnr deres hvis dere vil det, men dere har ikke tillatelse å legge ut mitt. Det er forskjellen ;)

Lenke til kommentar
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Selvsagt, dere kan legge ut navn, tlfnr deres hvis dere vil det, men dere har ikke tillatelse å legge ut mitt. Det er forskjellen ;)

6954900[/snapback]

ok. da bestemmer jeg at dere ikke får quote innleggene mine. de som gjør det skal gis 4 uker ban og 20%warn.

Lenke til kommentar
Et nick er et egen identitet! B-Real, må jeg si nicket ditt når vi treffes i Oktober? :p

6954911[/snapback]

Fan, den problemstillingen har jeg egentlig ikke tenkt på ;)

Hehe, neida, da kan dere godt bruke mitt egentlige navn, men jeg vil ikke ha det lagt ut på dette forumet, that's all :)

Lenke til kommentar
Hvorfor fikk bundy 2 uker "fri" igjen?

6954828[/snapback]

Bundy fikk 4 uker "fri" - Det har sine grunner, vi kommer ikke til å fortelle dere nettop hvorofor, da dette er interne årsaker, og en intern sak.

Men det har noe med å ignorere åpenlyse moderator merknader og provosering av moderator :)

Lenke til kommentar
b-real er flau over navnet hans :p

6954940[/snapback]

Neida, jeg er stolt over navnet mitt jeg, liker det veldig godt :)

Annyhur...tror jeg skal prøve meg på det brødet jeg har liggende. Det har ikke ligget så lenge så det skal ikke være mugg på det tror jeg :ermm:

6954970[/snapback]

Ikke start med å nevne muggene brød, har opplevd det altfor ofte, gjærne litt for sent også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...