Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real, hvorfor får man ikke lov til og si navnet ditt?

6954758[/snapback]

Fordi det bestemmer jeg akkurat som jeg ikke legger ut tlfnr ditt, hvor du bor osv. Det kalles privatliv rett og slett. Og gjør du det det der en gang til så får du en ferie sammens med bundy.

Lenke til kommentar
b-real, hvorfor får man ikke lov til og si navnet ditt?

6954758[/snapback]

Fordi det bestemmer jeg akkurat som jeg ikke legger ut tlfnr ditt, hvor du bor osv. Det kalles privatliv rett og slett. Og gjør du det det der en gang til så får du en ferie sammens med bundy.

6954772[/snapback]

gjør hva? er det ikke lov og spørre moderatorer spørsmål heller? er det ikke derfor dere er her?

Lenke til kommentar
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Vi gjør som som vi vil med våre egne navn, men hver enkelt bruker kan jo motsette seg at andre bruker deres navn.

Lenke til kommentar
b-real, burde det ikke være lov å legge ut sitt navn? det er vel opp til f.eks meg om jeg vil gi ut min info eller ikke? Noen folk her inne har jo brukernavnet som navnet sitt og ^^

Just thinking...

6954812[/snapback]

Vi gjør som som vi vil med våre egne navn, men hver enkelt bruker kan jo motsette seg at andre bruker deres navn.

6954820[/snapback]

DET skjønner jeg. Trodde bare at det ikke var lov å legge ut sitt eget navn her :p Nm then

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...