Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående det med kornsirkler er det jo veldig mange teorier, det trenger jo ikke engang å være utenomjordiske, men du måtte nesten ha hørt på foredraget, jeg egner meg ikke som gjenforteller :hm:

Hvordan foredrag? Jeg sier bare at de er menneskeskapt. Tror ikke noe mer enn det...

Lenke til kommentar
Karpe Diem må være det dårligste norsk rap produsert noen sinne.
:cry: neida! De er småkule.

6954230[/snapback]

Du kan gråte så mye du vil, det forhindrer ikke det faktumet at de suger..
Kult. Søstra mi skal feire bursdagen sin den kvelden. så watch out. Mye gærne kvinnnfolk ute da.

6954237[/snapback]

Ja jeg har blitt advart mot lillehammerkvinnfolk før ;)
Lenke til kommentar
Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt.

6954398[/snapback]

Det er så mulig, men de er fortsatt håpløse.

Var på konsert med de sist fredag, og det er det mest bedregelige jeg har sett/hørt. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg var der, men det var fordi konserten var inkludert i inngangsbilletten til festen, samt at jenta jeg prøvde meg på var der...

Lenke til kommentar

6954398[/snapback]

Var på konsert med de sist fredag, og det er det mest bedregelige jeg har sett/hørt. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg var der, men det var fordi konserten var inkludert i inngangsbilletten til festen, samt at jenta jeg prøvde meg på var der...

6954453[/snapback]

har ikke alle andre lik musikksmak som deg?

call the whine police!

Lenke til kommentar

6954398[/snapback]

6954453[/snapback]

har ikke alle andre lik musikksmak som deg?

call the whine police!

6954482[/snapback]

Jepp, gjør det. I fremtiden skal jeg formulere meg på måten: Musikken er ikke helt min stil, men jeg har respekt for at andre mener annet.

Når det gjelder selve konserten, var de ikke særlig flinke. De virka veldig nervøse, samt klarte ikke å få med seg publikum. Typisk band som er glemt om maks et år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...