Ø.B. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Meget meget mulig. Broren til dama mi har invitert oss oppover så vi får se hva som skjer 6954184[/snapback] Kult. Søstra mi skal feire bursdagen sin den kvelden. så watch out. Mye gærne kvinnnfolk ute da. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Angående det med kornsirkler er det jo veldig mange teorier, det trenger jo ikke engang å være utenomjordiske, men du måtte nesten ha hørt på foredraget, jeg egner meg ikke som gjenforteller Hvordan foredrag? Jeg sier bare at de er menneskeskapt. Tror ikke noe mer enn det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem må være det dårligste norsk rap produsert noen sinne. neida! De er småkule.6954230[/snapback] Du kan gråte så mye du vil, det forhindrer ikke det faktumet at de suger..Kult. Søstra mi skal feire bursdagen sin den kvelden. så watch out. Mye gærne kvinnnfolk ute da.6954237[/snapback] Ja jeg har blitt advart mot lillehammerkvinnfolk før Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 At hvis noen f.eks linker til random warez-siden og så kommer svaret i neste post: Hvorfor advarer du om det her? Jeg så ikke det noen plass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt.Om Tommy Tee er norsk, så er han ganske bra også. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt.Om Tommy Tee er norsk, så er han ganske bra også. 6954410[/snapback] omglol.tk Men plis, heller si warlocks... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Warlocks er fett det og. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Etter hva jeg husker så er det Tommy Tee som har laget "Takin' Ovah"? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Uff. Jeg liker ikke rap. amputechture Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt. 6954398[/snapback] Det er så mulig, men de er fortsatt håpløse. Var på konsert med de sist fredag, og det er det mest bedregelige jeg har sett/hørt. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg var der, men det var fordi konserten var inkludert i inngangsbilletten til festen, samt at jenta jeg prøvde meg på var der... Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt. 6954398[/snapback] Det er så mulig, men de er fortsatt håpløse. Var på konsert med de sist fredag, og det er det mest bedregelige jeg har sett/hørt. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg var der, men det var fordi konserten var inkludert i inngangsbilletten til festen, samt at jenta jeg prøvde meg på var der... 6954453[/snapback] har ikke alle andre lik musikksmak som deg? call the whine police! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Karpe Diem er kanskje det beste norsk rap har sett. Uten om Whimsical selvsagt. 6954398[/snapback] Det er så mulig, men de er fortsatt håpløse. Var på konsert med de sist fredag, og det er det mest bedregelige jeg har sett/hørt. Nå kan man jo lure på hvorfor jeg var der, men det var fordi konserten var inkludert i inngangsbilletten til festen, samt at jenta jeg prøvde meg på var der... 6954453[/snapback] har ikke alle andre lik musikksmak som deg? call the whine police! 6954482[/snapback] Jepp, gjør det. I fremtiden skal jeg formulere meg på måten: Musikken er ikke helt min stil, men jeg har respekt for at andre mener annet. Når det gjelder selve konserten, var de ikke særlig flinke. De virka veldig nervøse, samt klarte ikke å få med seg publikum. Typisk band som er glemt om maks et år. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Men da trykket jeg på "Logg ut". "God natt", til de som føler seg truffet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hmm.. De har vel vært kjente i noen år nå? Bare i det siste det har blitt litt sånn fjortiss band.. Håper den effekten går over snart.. Synd du ikke liker det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Natta folks. *sove*| Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 God natt ja.. Til de som legge seg nå ;( Her sitter jeg med matteprøve-forbredelser! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 God natt ja.. Til de som legge seg nå ;( Her sitter jeg med matteprøve-forbredelser! 6954581[/snapback] Jeg sitter å prøver å finne på noe smart å gjøre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Lol...jaja, glad at jeg ikke deler musikksmaken deres..huff... Skulle til å gå hjem til fattern og få noe og spise etter jobb men jeg hadde jo seff glemt nøklene og da kunne jeg bare drite i det egentlig så...ikkeno mat på meg i dag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk på dette neste gang, jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg