Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At vi ikke skal bruke det forumet.

6953474[/snapback]

Hvilket forum?

Uansett, har nå sensuert det.

6953499[/snapback]

Hehe, vel...nei jeg er bare litt paranoid av meg for tida...folk henter opplysninger om meg som om det skulle ha vært varmt hvetebrød og jeg vil prøve å fjerne en del av infoen som står om meg rett og slett.

...

Du desverre bare med å innfinne deg i å la være å skrive fornavnet mitt desverre. Det er snakk om personvern og det er JEG som bestemmer det på lik linje med at jeg legger ut info om deg om hva du egentlig heter. Så please...respekter ønske mitt...

6902913[/snapback]

Lenke til kommentar
Hvorfor kan vi ikke si Kevin? Når det står i profilen din?

:ph34r:

6953572[/snapback]

Hehe, vel...nei jeg er bare litt paranoid av meg for tida...folk henter opplysninger om meg som om det skulle ha vært varmt hvetebrød og jeg vil prøve å fjerne en del av infoen som står om meg rett og slett.

...

Du desverre bare med å innfinne deg i å la være å skrive fornavnet mitt desverre. Det er snakk om personvern og det er JEG som bestemmer det på lik linje med at jeg legger ut info om deg om hva du egentlig heter. Så please...respekter ønske mitt...

Lenke til kommentar
Hvorfor kan vi ikke si Kevin? Når det står i profilen din?

:ph34r:

6953572[/snapback]

...

6953584[/snapback]

Du har det i profilen, din gjøk.

Edit: OK

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...