Fredrik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eneste kvinneidrett som er noe tess er gjørmebryting 6952267[/snapback] *Gnu seg i gjørme* 6952274[/snapback] Nå snakker vi! Eline, gjør det samme! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Serverens IP-Adresse: 84.49.16.6:27123 Serverpassordet er: pije 1.6, GO GO GO! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Haha, nå har jeg spilt kamp. Damekamp.. Da spiller vi altså mot 30-40 år gamle damer som er totalt idioter. De sa til treneren vår etter kampen at vi var en gjeng med drittunger. Men de var veldig gjevngode med oss når det kom til drittslenging og stygge taklinger. De syns vi er så dårlige siden vi snakker stygt og slikt. Men hva er de da, når de har med seg barna sine på kamp, og slenger minst, om ikke mer, dritt. hvor gode forbilder er de da? Blir oppgitt jeg! 6952258[/snapback] Og vi venter spent på resultatet Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Join cs da! newt eier meg! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Join cs da! newt eier meg! 6952314[/snapback] Har aldri tenkt å synke så lavt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Join cs da! newt eier meg! 6952314[/snapback] Har aldri tenkt å synke så lavt. 6952331[/snapback] +1!! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nå snakker vi! Eline, gjør det samme! 6952276[/snapback] Ehm, det vet du at ikke skjer.. Liker sjokolade bedre jeg Og vi venter spent på resultatet 6952282[/snapback] Tapte 5-2. hihi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ehm, det vet du at ikke skjer.. Liker sjokolade bedre jeg 6952348[/snapback] Hrmf... Greit, hun kan bryte med seg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ah, slapp og klein Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Og vi venter spent på resultatet 6952282[/snapback] Tapte 5-2. hihi 6952348[/snapback] Eid med andre ord Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Spiller du mye Counter Strike? Er du ekstremt opptatt en en spesiell spillkonsoll eller grafikkort, samtidig som du sterkt misliker konkurrenrende produkter? Tilbringer du i tillegg mye tid på diskusjonsforum? Da er dette tastaturet perfekt for deg. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var en gal mann på lesesalen i dag! Jeg kom inn sammen med en i klassen, vi hviska to-tre kommentarer og satt oss ned for å lese. Så er det en fyr som banner og sverter no alvorlig, "å, nå datt jeg ut av det, helvetes folk assa...". Ok, vi holder kjeft, tenker jeg. Men, mens vi sitter og leser, HELT stille, så fortsetter fyren! "Hva pokker er det du ler av?!?" sier han. Høyt. Og fortsetter litt seinere "må jeg slutte på denna skolen for å få lese litt i fred eller?!?". Jeg kikker på karen og ser litt spørrende ut. Wtf, liksom..? Og han legger i vei "ikke se på meg, det er han der som er problemet!". På hele raden satt han gærningen, en kar til (som ikke hadde gjort no), kameraten min og meg. Den eneste som snakka var han gale mannen. Han så på meg og var skikkelig sinna, det var litt sært. Han gikk etter tjue minutter. Heldigvis. Lurer på om han hørte stemmer inni huet sitt jeg, ass.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var en gal mann på lesesalen i dag! Jeg kom inn sammen med en i klassen, vi hviska to-tre kommentarer og satt oss ned for å lese. Så er det en fyr som banner og sverter no alvorlig, "å, nå datt jeg ut av det, helvetes folk assa...". Ok, vi holder kjeft, tenker jeg. Men, mens vi sitter og leser, HELT stille, så fortsetter fyren! "Hva pokker er det du ler av?!?" sier han. Høyt. Og fortsetter litt seinere "må jeg slutte på denna skolen for å få lese litt i fred eller?!?". Jeg kikker på karen og ser litt spørrende ut. Wtf, liksom..? Og han legger i vei "ikke se på meg, det er han der som er problemet!". På hele raden satt han gærningen, en kar til (som ikke hadde gjort no), kameraten min og meg. Den eneste som snakka var han gale mannen. Han så på meg og var skikkelig sinna, det var litt sært. Han gikk etter tjue minutter. Heldigvis. Lurer på om han hørte stemmer inni huet sitt jeg, ass.. 6952389[/snapback] Jeg setter en hundrings på multippel personlighetsforstyrrelse med lavt irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan man bestemme selv på vidregående om man har lyst til å gjøre leksene?Var det ikke et elr annet prat om at man var ansvarlig for sin egen utdanning els? 6952229[/snapback] Man bestemmer jo selv på US også, men det er slår jo ikke positivt ut på karakterene dine. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ahh, nå har jeg stira på skifilm-teaser's i 2 timer elns... Fysvarte jeg gleder meg til vinteren, nytt cam..Og skal snart "innvestere" ca 15k i nytt ski drit Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heisann folkens. Hvordan er ståa i dag da? Selv har jeg holdt på med skolearbeid nesten helt siden jeg kom hjem i ettermiddag (med unntak av at jeg dro på butikken en tur, samt fikk med meg en episode av prison break). Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Apple Mighty Mouse eiger hardt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg setter en hundrings på multippel personlighetsforstyrrelse med lavt irritasjonsmoment. Noe sånt. Jeg var litt redd for at han skulle komme bort og slå jeg, ass.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Noe sånt. Jeg var litt redd for at han skulle komme bort og slå jeg, ass.. 6952494[/snapback] Du hadde kompiser med, du/dere kunne ha svinebanka han. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heisann folkens. Hvordan er ståa i dag da? Selv har jeg holdt på med skolearbeid nesten helt siden jeg kom hjem i ettermiddag (med unntak av at jeg dro på butikken en tur, samt fikk med meg en episode av prison break). 6952479[/snapback] Unnasluntrer. Prison Break skal ses etter lekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg