Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, nå har jeg spilt kamp. Damekamp.. Da spiller vi altså mot 30-40 år gamle damer som er totalt idioter. De sa til treneren vår etter kampen at vi var en gjeng med drittunger. Men de var veldig gjevngode med oss når det kom til drittslenging og stygge taklinger.

De syns vi er så dårlige siden vi snakker stygt og slikt. Men hva er de da, når de har med seg barna sine på kamp, og slenger minst, om ikke mer, dritt. hvor gode forbilder er de da? Blir oppgitt jeg!

6952258[/snapback]

Og vi venter spent på resultatet

Lenke til kommentar

Det var en gal mann på lesesalen i dag!

Jeg kom inn sammen med en i klassen, vi hviska to-tre kommentarer og satt oss ned for å lese. Så er det en fyr som banner og sverter no alvorlig, "å, nå datt jeg ut av det, helvetes folk assa...". Ok, vi holder kjeft, tenker jeg. Men, mens vi sitter og leser, HELT stille, så fortsetter fyren! "Hva pokker er det du ler av?!?" sier han. Høyt. Og fortsetter litt seinere "må jeg slutte på denna skolen for å få lese litt i fred eller?!?". Jeg kikker på karen og ser litt spørrende ut. Wtf, liksom..? Og han legger i vei "ikke se på meg, det er han der som er problemet!". På hele raden satt han gærningen, en kar til (som ikke hadde gjort no), kameraten min og meg. Den eneste som snakka var han gale mannen.

Han så på meg og var skikkelig sinna, det var litt sært. Han gikk etter tjue minutter. Heldigvis. Lurer på om han hørte stemmer inni huet sitt jeg, ass..

Lenke til kommentar
Det var en gal mann på lesesalen i dag!

Jeg kom inn sammen med en i klassen, vi hviska to-tre kommentarer og satt oss ned for å lese. Så er det en fyr som banner og sverter no alvorlig, "å, nå datt jeg ut av det, helvetes folk assa...". Ok, vi holder kjeft, tenker jeg. Men, mens vi sitter og leser, HELT stille, så fortsetter fyren! "Hva pokker er det du ler av?!?" sier han. Høyt. Og fortsetter litt seinere "må jeg slutte på denna skolen for å få lese litt i fred eller?!?". Jeg kikker på karen og ser litt spørrende ut. Wtf, liksom..? Og han legger i vei "ikke se på meg, det er han der som er problemet!". På hele raden satt han gærningen, en kar til (som ikke hadde gjort no), kameraten min og meg. Den eneste som snakka var han gale mannen.

Han så på meg og var skikkelig sinna, det var litt sært. Han gikk etter tjue minutter. Heldigvis. Lurer på om han hørte stemmer inni huet sitt jeg, ass..

6952389[/snapback]

Jeg setter en hundrings på multippel personlighetsforstyrrelse med lavt irritasjonsmoment. :wee:

Lenke til kommentar
Heisann folkens. Hvordan er ståa i dag da? Selv har jeg holdt på med skolearbeid nesten helt siden jeg kom hjem i ettermiddag (med unntak av at jeg dro på butikken en tur, samt fikk med meg en episode av prison break). :)

6952479[/snapback]

Unnasluntrer. Prison Break skal ses etter lekser. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...