Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Redhead- : Det er ikke noe problem med hoedkortet ditt, det er nok like rudt hjørnet, ingen grunn til å stresse :)

6950792[/snapback]

Joa, prøver å si det til meg selv. Men stresser ikke no mindre av den grunn..

æææh *stresse*

6950810[/snapback]

Det er bare og slappe helt av og ta ting med ro - utrolig lett om jeg får si det selv :)

Lenke til kommentar
eeek :O jeg stresser og fordi 1. jeg vet ikke om jeg vil dra 2. Jeg vet ikke om jeg kan dra 3. Jeg vet ikke hva jeg skal pakke ... OMG jeg har ikke planlagt noe!! jeg trodde høstferien var en uke senere !

6950831[/snapback]

Det er jo bare å tenke helt logisk så har du en pakkeliste i hodet allerede :) Har selv helt klart for meg hva som må pakkes.

Klart du skal til HW LAN, å sitte hjemme mens alle andre har det fett er jo bare kjedelig :)

Lenke til kommentar
Er det?

40 er jo ikke direkte mye da.

Var ute å løp i regnet hele gymtimen i dag.

Ikke sikker på hvor langt vi løp, men det hold vel på i nesten 2 timer uten stopp. :--|

6950493[/snapback]

Syke mannen. Selv eier jeg ikke kondisjon i det hele tatt.

6950856[/snapback]

jeg eier faktisk kondisjon, synes bare er kjedelig å løpe. deilig å "glemme" gymtøy til gymmen så se på resten av klassen slite :D *sadistmodus*

Lenke til kommentar
eeek :O jeg stresser og fordi 1. jeg vet ikke om jeg vil dra 2. Jeg vet ikke om jeg kan dra 3. Jeg vet ikke hva jeg skal pakke ... OMG jeg har ikke planlagt noe!! jeg trodde høstferien var en uke senere !

6950831[/snapback]

Har ikke planlagt en shit jeg heller :) Ikke ta det så tungt. Jeg skal dra opp på tirsdag mårra, beynner vel å pakke mandag kveld elns. Da får jeg stressa nok i værtfall :wee:

Har noen sett hylo? Jeg får mld av han, men får ikke svart. :hrm:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...