Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fan jeg vil begynne å jobbe i nordsjøen være 2 uker ute og 4 uker inne...deilig med en måned fri :D

6948836[/snapback]

Pappa jobber i nordsjøen. :)

6948984[/snapback]

Hvordan er din erfaring til det da? føler du at du får sett han lite o.l.

Vis det er for personlig skal du heller slippe å svare.

Lenke til kommentar

6949013[/snapback]

Har ingen problemer med det. Såklart, han kunne godt ha vært hjemme mer, men ordningen med 2 uker ute 4 hjemme synes jeg funker ypperlig. Var værre når det var 3 ute og 3 hjemme.

Ettersom jeg snart er 16 synes jeg det bare er fint å ha litt "albuerom" i den forstand at alle ikke er hjemme til enhver tid.. Men det var værre når jeg var yngre.

Lenke til kommentar

6949013[/snapback]

Har ingen problemer med det. Såklart, han kunne godt ha vært hjemme mer, men ordningen med 2 uker ute 4 hjemme synes jeg funker ypperlig. Var værre når det var 3 ute og 3 hjemme.

Ettersom jeg snart er 16 synes jeg det bare er fint å ha litt "albuerom" i den forstand at alle ikke er hjemme til enhver tid.. Men det var værre når jeg var yngre.

6949037[/snapback]

Ja, det skjønner e jo, men det er vel litt vanskeligere når man er liten og mer avhengig av foreldre.

Men må si at det frister å jobbe i Nordsjøen.

Lenke til kommentar
1 time og 20 min. til man skal løpe 3000m. jeg gleder meg..

6948964[/snapback]

I dette FLOTTE været? :dribble:

Akkurat hatt en dobbel kjøretime, drepte ingen, ødela ingenting, og kjørelæreren var i stand til å gå rundt bilen og sette seg i førersetet uten nervøst sammenbrudd, i mine øyne betyr det at det har gått bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...