Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig konge da, vi har kantine her å, men kjenner ingen folk så er litt kjipt i sitte der aleine å kikke ned i tallerken, da går jeg heller ut å finner meg noe mat. Istedenfor å sitte å synes synd på meg selv :p

6948616[/snapback]

Lunsjen er en fin tid å bli kjent med folk :-)

6948621[/snapback]

Ikke når ingen snakker til meg hehe, pluss at jeg er 19 og de fleste som er her er 30+

Har ikke så mye til felles

Lenke til kommentar
Hmm. Sitter hjemme jeg da. Har kommet fra min aller første kjøretime.

6948622[/snapback]

Hvordan gikk det?

Jeg skal på trafikkalt grunnkurs i kveld, med en gjeng hjernedøde 15-åringer. Han fyren som har kurset spurte hvor mange meter man kjører i sekundet når man kjører i 80 km/t, og alle svarte "en meter", "to meter", "en halv meter" og lignende -.-

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
btw, sånn random...jeg er uber glad idag, av en eller annen grunn. Rart det der. Kanskje det har noe med at im in løøøøv:love: ? :p

6948608[/snapback]

me2me2 ;D :!:

deilig følelse, samtidlig som det er en good følelse ;D

6948619[/snapback]

jævlig rar følelse egentlig :p Jeg er ikke vant til å være glad og blid og ...whatever positiv. Men alt er så jævlig bra for tiden :D

@andre. Jeg tør ikke å dukke opp hos henne, fordi det er en stor fare for at det er foreldre der, og jeg har ikke møtt dem enda :p

Lenke til kommentar

Jeg skal på trafikkalt grunnkurs i kveld, med en gjeng hjernedøde 15-åringer. Han fyren som har kurset spurte hvor mange meter man kjører i sekundet når man kjører i 80 km/t, og alle svarte "en meter", "to meter", "en halv meter" og lignende -.-

6948638[/snapback]

husker jeg rett er det 22,22 mps.

Tror jeg greide lappen på 5 kjøretimer jeg :) Var tider da man slapp unna trafikalt grunnkurs og oblig 17 kjøretimer :thumbup: Kosta bare 12k gjorde den også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...