Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg om kaloriene så lenge maten/drikken smaker godt!

5997390[/snapback]

 

cola light smaker jo ikke godt <.<

 

brb hente en colaboks med orntli sukker :D

5997418[/snapback]

 

Jeg synes det smaker kjempegodt. Iskald cola-light rett fra automaten med isbiter = elsk :love:

 

Men vi har jo hver vår smak. Jeg ville aldri funnet på å drikke brus med sukker i... For å beskrive kalorier... Jeg f.eks forbrenner ca 2500 kalorier hver dag.. for å ikke legge på meg må jeg ikke innta mer enn jeg forbrenner. Dersom jeg gjør det, legger jeg på meg. Om jeg inntar færre kalorier enn jeg forbrenner, går jeg ned i vekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på at Coca-Cola Company stjeler grunnvann, gidder jeg heller ikke å støtte dette firmaet. :wee:

5997480[/snapback]

Guuuud!

 

På den ene hytten/sommerstedet vårt, har vi også egen pumpe ned til et eller annet i grunnen (89 meter ned) eller noe. Og nei, vi betaler ikke vannavgift for det. Gud, da stjeler vi vel, efter din mening? At kilden ligger på vår eiendom er deg likgyldig?

5997492[/snapback]

 

Nå var poenget mitt egentlig at de stjeler vann i de fattigste landene.

 

Uten brukbart vann dør mennesker. Coca-Cola Company stjeler grunnvann og etterlater seg faktisk ørken. I tillegg slipper selskapet ut giftig avfall, blant annet i hinduenes hellige elv Ganges. Både vann og avlinger ødelegges av forurensningen, og mennesker som bor i områder rundt Colas fabrikker opplever helseskader.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Med tanke på at Coca-Cola Company stjeler grunnvann, gidder jeg heller ikke å støtte dette firmaet. :wee:

5997480[/snapback]

Guuuud!

 

På den ene hytten/sommerstedet vårt, har vi også egen pumpe ned til et eller annet i grunnen (89 meter ned) eller noe. Og nei, vi betaler ikke vannavgift for det. Gud, da stjeler vi vel, efter din mening? At kilden ligger på vår eiendom er deg likgyldig?

5997492[/snapback]

 

Nå var poenget mitt egentlig at de stjeler vann i de fattigste landene.

 

Uten brukbart vann dør mennesker. Coca-Cola Company stjeler grunnvann og etterlater seg faktisk ørken. I tillegg slipper selskapet ut giftig avfall, blant annet i hinduenes hellige elv Ganges. Både vann og avlinger ødelegges av forurensningen, og mennesker som bor i områder rundt Colas fabrikker opplever helseskader.

5997515[/snapback]

 

Noen få får helseproblemer, resten av verden får snadderbrus. Fair deal, spør du meg.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om kaloriene så lenge maten/drikken smaker godt!

5997390[/snapback]

 

cola light smaker jo ikke godt <.<

 

brb hente en colaboks med orntli sukker :D

5997418[/snapback]

 

Jeg synes det smaker kjempegodt. Iskald cola-light rett fra automaten med isbiter = elsk :love:

 

Men vi har jo hver vår smak. Jeg ville aldri funnet på å drikke brus med sukker i... For å beskrive kalorier... Jeg f.eks forbrenner ca 2500 kalorier hver dag.. for å ikke legge på meg må jeg ikke innta mer enn jeg forbrenner. Dersom jeg gjør det, legger jeg på meg. Om jeg inntar færre kalorier enn jeg forbrenner, går jeg ned i vekt.

5997514[/snapback]

Kan du aldri i verden drikke brus med sukker i? Er det morsomt å leve når man må telle kalorier for hver ting man får i seg?

Heller feit og lykkelig enn tynn og skrøpelig.

Lenke til kommentar
Og godeste Dahl - kalori var det jeg sa det var?

5997506[/snapback]

Ja..?

 

*Prøve å få post nr 1000*

 

Edit: hehe hva tenkte jeg på der?  :innocent:

5997507[/snapback]

En ting som du IKKE skal gjøre i Siste Ordet. Så enkelt. Det er ingen konkuranse om å få post nummer ditt og datt så den kan dere bare slutte med umiddelbart.

5997571[/snapback]

Såså, ungene trenger noe spenning i hverdagen. :)

Lenke til kommentar
Skulle gjerne ha plassert deg i en slik situasjon, i India.

5997566[/snapback]

 

Så du føler deg bedre hvis flere personer får helseproblemer?

 

Nå har det seg desverre slik, at jeg bor i Norge og skal (forhåpentligvis) aldri til India for å bo i slummen nær en Cola fabrikk. Hurra.

Lenke til kommentar

Dersom du fikk slike problemer ville jeg vært glad, ettersom det er veldig tydelig at du ikke engang tenker på andre enn deg selv.

 

Men, glem nå denne diskusjonen. Ingen kommer til å bli enige uansett, og det kommer helt sikkert ikke noe godt ut av den heller.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...