Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedeeeelig! Sløver på skolen, ingen ting å gjøre.. ingen lærer her, har filmprosjekt, men min gruppe suger og sløver.. vi ligger 3uker bak ifølge fremdrift og vi har kun en uke igjen.. OMFG!

Skal jeg klage til læreren min? Prøver å gjøre noe men gruppen gidder ikke bare

6948023[/snapback]

Du må jo snakke med læreren...Vis det ikke nytter å snakke med folka du er på gruppe med.

Lenke til kommentar

Neppe hva nytte kan jeg gjøre når de ikke gidder å jobbe.. Prosjektet er veldig avhengig av alle personene i gruppen.. Når jeg prøver å si "kom igjen da, lar oss å jobbe nå", da svarer de bare med "Slutt å klage! gidder ikke å filme nå, lar oss å gjøre det om halv time". Etter halv time sier de "nei nå er jeg sliten, stikker hjem.. Jobber imorgen ok?"..

Lenke til kommentar
Neppe hva nytte kan jeg gjøre når de ikke gidder å jobbe.. Prosjektet er veldig avhengig av alle personene i gruppen.. Når jeg prøver å si "kom igjen da, lar oss å jobbe nå", da svarer de bare med "Slutt å klage! gidder ikke å filme nå, lar oss å gjøre det om halv time". Etter halv time sier de "nei nå er jeg sliten, stikker hjem.. Jobber imorgen ok?"..

6948048[/snapback]

Da ber du de dra til helvette og går å snakker med læreren.

Lenke til kommentar

Skal sende mail til læreren og forklarer saken.. Og jobber med egen video, en liten.. Kanskje det går, det har skjedd før og det funka.

norma_saw helt normalt, pga du tøyer grensen.. Altså blir bedre :)

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...