Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Eg har kuttet på fingertuppene på fire fingre idag. :cry:

Jaja tjente ca 3000kr idag bare men nå har eg altså ødelagt det meste av kroppen.

Edit: Reiste meg opp nå og fikk et helsikens smerte i ryggen og kjente at det ble drittvarmt i området det gjorde vondt. Tror eg har skadet noe for pokker til smerte! :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SnowDOG_, hvordan klarte du det?

Jada, så sitter man her og får ikke sove. Skal opp kl 6. Dette kan bli interesant.

Et tips barn/ungdom/voksne, Ikke inngå vedde mål om hvem som klarer å drikke opp et nescafe pulverkaffe glass først. Du får ikke sove etter på! Flaks jeg liker kaffe.

Magnus K.

Lenke til kommentar
Jeg hater denne følelsen av å være død om morgenen. Er så forbanna trøtt, og det er alltid så fristende å bli liggende i senga og skulke mattetimen... :sleep:

Jeg også. Jeg oppfordrer til å skulke mattetimen, og alt som har med kristendom eller religion å gjøre... :D

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Matte er jo kjempe gøy. :cool:

Fysikk enda bedre. (Frem til lunsj i dag. :love: )

Jeg begynner å lure på om programmering/datakunnskap kan være like avhengighetskapende som wow etc. :wee:

Jeg må liksom lære noe nytt hver gang jeg sitter foran dataen, merket dette da jeg i år startet på en videregående skole som leverte ut laptop til alle elevene.

Blir liksom ikke så mye skole hvis den er på. :wee:

Bersj, så langt har det ikke gått utover karakterene iallefall.

Jeg er også jævlig trøtt, men står opp 1 time tidligere.

Er så deilig å våkne skikkelig. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...