SemikolonP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vegard_: YA RLY Btw: Noen som skal på lan i høstferien? Drar på Polar Party med RelaxXxX, Idiotisikkeride og en annen kamerat. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg frykter helt 100% seriøst at jeg har aspergers syndrom. Hadde en psykolog reagert noe fryktelig hvis jeg hadde kommet inn på kontoret hans som syttenåring og spurt om en diagnose? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kappkjøre på Nesodden er morsomt (med trimma Scooter, ja scoooooter) 6946480[/snapback] Kjører du med trimma scooter forbi huset mitt igjen løper jeg etter deg med jernrør. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=1X2cE9DpwVk Haha..så evig tåpelig Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 uff, nå ble jeg eid. skulle åpne msn, men den ville ikke opp fra oppgavelinja. trodde det var noe feil. men så kom jeg på at jeg brukte dualscreen og hadde glemt å skru på den skjermen Jeg skrur på skjermen, og gjett hva som er der. Oh NOES. et MSN VINDUU Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kappkjøre på Nesodden er morsomt (med trimma Scooter, ja scoooooter) 6946480[/snapback] Kjører du med trimma scooter forbi huset mitt igjen løper jeg etter deg med jernrør. 6946580[/snapback] LOL! Så du noen som kappkjørte? Men seriøst, jeg kjenner en som kjenner mange Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg frykter helt 100% seriøst at jeg har aspergers syndrom. Hadde en psykolog reagert noe fryktelig hvis jeg hadde kommet inn på kontoret hans som syttenåring og spurt om en diagnose? 6946574[/snapback] Tror det skal litt til før du får en psykolog til å reagere. Jeg frykter selv at du har noen syndromer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg frykter helt 100% seriøst at jeg har aspergers syndrom. Hadde en psykolog reagert noe fryktelig hvis jeg hadde kommet inn på kontoret hans som syttenåring og spurt om en diagnose? 6946574[/snapback] "... tilsynelatende mangel på eller overdreven empati." Det passer vel deg godt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Altså, jeg sa jo at jeg ikke kødda. Jeg har lest litt rundt, tatt noen nett-tester osv., og funnet ut at jeg matcher omtrent 100% av symptomene. Og ja, Fredrik, jeg lider av det aller meste. Men er det normalt at noe sånt ikke oppdages før tenårene? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg frykter helt 100% seriøst at jeg har aspergers syndrom. Hadde en psykolog reagert noe fryktelig hvis jeg hadde kommet inn på kontoret hans som syttenåring og spurt om en diagnose? 6946574[/snapback] Tror det er best at du drar til en lege. Og ikke whiner om det til en psykolog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg trodde også at jeg hadde det før. Link til tester? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg frykter at jeg har Downs Syndrom ________________________ Jeg tror de merker om du har Aspergers i løpet av de første leveårene Uansett bør du ta slike nettester med et kilo salt. Gå heller til en psykolog og finn det ut. Endret 26. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Altså, jeg sa jo at jeg ikke kødda. Jeg har lest litt rundt, tatt noen nett-tester osv., og funnet ut at jeg matcher omtrent 100% av symptomene. Og ja, Fredrik, jeg lider av det aller meste. Men er det normalt at noe sånt ikke oppdages før tenårene? 6946641[/snapback] "Aspergers syndrom gjør seg vanligvis synlig fra rundt treårsalderen, men en må som regel vente til barnet er i skolealder før det er mulig å stille en diagnose." Det er nok litt sent, ja. Aspergers syndrom trenger ikke nødvendigvis å være så negativt. Personer som man tror/vet har/har hatt Aspergers syndrom: Bill Gates, Steven Spielberg, Franz Kafka, Albert Einstein og Michelangelo. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg trodde også at jeg hadde det før. Link til tester? 6946654[/snapback] Googla meg frem. Fant en svensk og to engelske, og traff nærmest full pott på alle. http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php virket for øvrig noenlunde okei. Fikk 187 av 200 mulige poeng på den, og fikk en nærmest vemmende følelse i magen når jeg forstod hvor godt jeg kjente meg igjen i spørsmålene. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg tror de merker om du har Aspergers i løpet av de første leveårene Uansett bør du ta slike nettester med et kilo salt. Gå heller til en psykolog og finn det ut. 6946666[/snapback] AS is typically diagnosed in childhood, but many may not be diagnosed until much later, as adults. Assistance for core symptoms of AS consists of therapies that address poor communication skills, obsessive or repetitive routines, and physical clumsiness. Most individuals with AS can learn to cope with their differences, but may continue to need support to maintain an independent life. -Wikipedia Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Trodde jeg skulle på jobb i går så jeg la meg til å sove i korrekt tid og at det der, dog når jeg sto opp og så på oversikta så hadde jeg sett feil for jeg hadde fri i dag så jeg tok dagen hjemme hos gammlingen. Er lenge siden jeg har vært en hel dag hjemme hos gammlingen. Dessuten så må jeg uansett begynne å gå dit oftere hvis jeg skal overleve i det hele tatt uansett. Er så fitte blakk...har 100kr å leve på nå strukket over 17 dager. Og når neste lønna kommer så forsvinner den like fort som den kom på kontoen min. Jeg lurer bare på hva jeg skal gjøre for å få meg på fote økonomisk igjen...jeg blir jo praktisk talt nødt til å jobbe ræva av meg frammover nå hvis jeg skal få endene til å møtes. wh1te: jeg må klø meg hver gang jeg ser avataren din *hrmp* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Riktig. Og jeg er ikke ett sekund i tvil om at jeg har aspergers. Tøft. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hjelp. Jeg signerte akkurat et innlegg med navnet mitt for første gang. Det har aldri skjedd før.. *hat* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bah. God natt folks. Trenger søvn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hjelp. Jeg signerte akkurat et innlegg med navnet mitt for første gang. Det har aldri skjedd før.. 6946746[/snapback] Du kommer til å hate deg selv senere for google snapper opp det meste, jeg garranterer det og da ligger alt her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg