Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, jeg kan jo ha det fulle navnet der.. men jeg er litt redd for at noen karer med Vaselin skal komme på døren min.

6944313[/snapback]

Jeg tar deg på skolen. :devil:

Jeg er litt sur nå. Jeg har mast litt på mamma om jeg kunne dra på HW-lan, men nei, vi skal på hytten akkurat da og bla bla bla. Så i dag fikk jeg vite at søsteren min skal reise alene til Oslo og være med på dansekurs. Jeg kan ikke dra på HW-lan, fordi vi skal på hytten, men hun kan reise dit for å danse? Urettferdig.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Jeg er litt sur nå. Jeg har mast litt på mamma om jeg kunne dra på HW-lan, men nei, vi skal på hytten akkurat da og bla bla bla. Så i dag fikk jeg vite at søsteren min skal reise alene til Oslo og være med på danskekurs. Jeg kan ikke dra på HW-lan, fordi vi skal på hytten, men hun kan reise dit for å danse? Urettferdig.

6944342[/snapback]

Jeg bare knipser med fingrene så er jeg der. :cool:

Jeg kan pakke deg ned i bagasjen.. eller hva?

Dobbel....DOBBEL :hrm:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Men, jeg kan jo ha det fulle navnet der.. men jeg er litt redd for at noen karer med Vaselin skal komme på døren min.

6944313[/snapback]

Jeg er litt sur nå. Jeg har mast litt på mamma om jeg kunne dra på HW-lan, men nei, vi skal på hytten akkurat da og bla bla bla. Så i dag fikk jeg vite at søsteren min skal reise alene til Oslo og være med på danskekurs. Jeg kan ikke dra på HW-lan, fordi vi skal på hytten, men hun kan reise dit for å danse? Urettferdig.

6944342[/snapback]

skal hun lære dansk? hvorfor det?

Lenke til kommentar

6944313[/snapback]

6944342[/snapback]

skal hun lære dansk? hvorfor det?

6944382[/snapback]

Dansk er tøft! ihvertfall i fylla :cool:

Lenke til kommentar
henrik-s, akkurat slik! Og ja jeg skal på "nazi-mod"-leir. Drar der årlig for å få med meg konferanser på hvordan vi moderatorer kan være mest mulig nazi, i tilegg til å lære tips og triks til hvordan man torturerer brukere gjennom PM's, mails osv.

:)

6944236[/snapback]

Hvorfor glemte du å nevne Ueland som er rektor på "nazi-mod leiren" ?

Simen1 er lærer, lang erfaring innen yrket, dotten sitter som altid på første rad og glefser etter simen1 som prøver å forteller om tortur-mulighetene våre. Jeg er lærling på leiren så vil ikke delta dene gangen, men Snorre får det lærerikt og kommer til å la det gå ut over dere når han er tilbake :evil:

Jeg tør ikke en gang starte med hva Psilocybe har å lære bort :ermm:

Lenke til kommentar
hei hei hei, Aalton. Ueland er kanskje rektor på "nazi-mod leieren", men han tør ikke gjøre noe her lenger, fordi jeg vet for mye om hans .....la oss si....erotiske drømmer og lyster xD

6944447[/snapback]

Det er da en grunn til at "nazi-mod leiren" ble opprettet også da, han følte det var på tide med nye ungutter som han kunne lære sine kunnskaper til, og med sine kunnskaper om bruker.tortur har han lært opp hele 40 modisser :ohmy:

Psilocybe står for en grøvste torturen ved leiren, da dette er hans yrke både her på forumet og i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
hei hei hei, Aalton. Ueland er kanskje rektor på "nazi-mod leieren", men han tør ikke gjøre noe her lenger, fordi jeg vet for mye om hans .....la oss si....erotiske drømmer og lyster xD

6944447[/snapback]

Det er da en grunn til at "nazi-mod leiren" ble opprettet også da, han følte det var på tide med nye ungutter som han kunne lære sine kunnskaper til, og med sine kunnskaper om bruker.tortur har han lært opp hele 40 modisser :ohmy:

Psilocybe står for en grøvste torturen ved leiren, da dette er hans yrke både her på forumet og i virkeligheten :)

6944478[/snapback]

:ohmy: Ok, jeg snakker ikke med Ueland lenger. TØR IKKE!

/block

/delete

/Vis som ikke-pålogget

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...