Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aalton, syns du må dusje jeg. Er ikke så lett å slikke rompa di når du har sitti på den en hel dag ^^ :p

6943999[/snapback]

Først skal jeg på butikken en tur, deretter er jeg "all yours" :tease:

6944041[/snapback]

oh yes! Skal bare bli ferdig med par oppgaver først, så kan jeg dra hjem og ha det masse moro med deg ^^ :woo:

Lenke til kommentar

Hmmmm, da begynner jeg å bli meget ferdig å pakke. Så da tar jeg emg friheten til å lage emg mat og se Simpsons. Deretter gjenstår det litt til pakking og de siste detaljer før ejg reiser min vei. Og for all del. Ikke plag Aalton eller The Strategy-player mens jeg er vekke!

Lenke til kommentar
Hmmmm, da begynner jeg å bli meget ferdig å pakke. Så da tar jeg emg friheten til å lage emg mat og se Simpsons. Deretter gjenstår det litt til pakking og de siste detaljer før ejg reiser min vei. Og for all del. Ikke plag Aalton eller The Strategy-player mens jeg er vekke!

6944077[/snapback]

Du er så søt! :love:

Men oppdater signaturen din med at du er borte da. Pleier jeg alltid å gjøre ^^

Lenke til kommentar

6944077[/snapback]

Og hvor skal så du? Moderator-ferie?

Lenke til kommentar
henrik-s, akkurat slik! Og ja jeg skal på "nazi-mod"-leir. Drar der årlig for å få med meg konferanser på hvordan vi moderatorer kan være mest mulig nazi, i tillegg til å lære tips og triks til hvordan man torturerer brukere gjennom PM's, mails osv.

:)

6944236[/snapback]

Tøffinger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...