Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrev

et på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no

Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien :cry:

6943474[/snapback]

Om 1 uke kan du hente brevet på skolen ja. Etter det må du sende det tilbake, og dette tar ca 1 uke. Så vil du få melding fra Lånekassen om at du vil få pengene inn på kontoen iløpet av 1-2 dager

6943490[/snapback]

Nettopp derfor hadde det vært veldig kjekt om skolen hadde fått brevet de skal ha og jeg får brevet jeg skal ha, før høstferien, så ikke ting blir forsinket ytterligere en uke... :hm:

Jaja, det skal bli godt å komme seg vekk fra forumet en hel deilig uke! Jeg kommer til å savne The Strategy-player (Preben) dog. Alltid så koselig å ta en prat på messenger med ham.

6943494[/snapback]

Nåh. :love: Im gonna miss you to!

Men da er jeg øverste leder i SSGC da?! Nice! :D Hvor lenge er du borte? :innocent:

Alle som ikke har skilte foreldre skal være så jævli glad. At dere i det hele tatt kan tulle med at dere vil ha de skilt, er utrolig. Skuffet over folk.

Lenke til kommentar
Noe skal man da tjene på her i verden....

Tsp; Slukka noen branner i det siste?

6943575[/snapback]

Man skal ikke tjene på at foreldrene sine skiller seg...

Jeg skal si deg det, at jeg heller ville byttet bort stipendet mitt mot at mine foreldre ikke var skilt.

Jeg har ikke slukket noen branner i det siste, men det brant på Stokke i dag ja og en mann omkom :(

OT-baren

( 1710 poster / 43% av denne brukeres innlegg )

Faen... :cry:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Nå skal jeg whine litt:

Til i morra skal jeg ha gjort 3 oppgaver KRL, 2 oppgaver + lesing i Engelsk, skrive ferdig anmeldelse av to spill, øve på framføring av tysk-prosjekt og gjøre meg klar til tyskprøven i morra som omfatter all grammatikken fra i fjor.

Help me. :cry:

Lenke til kommentar
Noe skal man da tjene på her i verden....

Tsp; Slukka noen branner i det siste?

6943575[/snapback]

Man skal ikke tjene på at foreldrene sine skiller seg...

Jeg skal si deg det, at jeg heller ville byttet bort stipendet mitt mot at mine foreldre ikke var skilt.

Jeg har ikke slukket noen branner i det siste, men det brant på Stokke i dag ja og en mann omkom :(

OT-baren

Faen... :cry:

6943586[/snapback]

Jeg vet :(

Marius E, du kan begynne med å slå av pcen.

Men, byeee folks. Mad!

Lenke til kommentar
Nå skal jeg whine litt:

Til i morra skal jeg ha gjort 3 oppgaver KRL, 2 oppgaver + lesing i Engelsk, skrive ferdig anmeldelse av to spill, øve på framføring av tysk-prosjekt og gjøre meg klar til tyskprøven i morra som omfatter all grammatikken fra i fjor.

Help me. :cry:

6943589[/snapback]

Gidder ikke hjelpe deg og forsåvidt heller ikke høre på whininga di, men; spill, anmeldelse? Hvilken sammenheng?

men folks:

OT-baren

:cry:

Lenke til kommentar

Vi har et prosjekt i norsk der vi skal lage en avis. Jeg har da fått ansvaret for å anmelde gamle, ny og kommende spill. Anmelder Warcraft 3 Frozen Throne, F.E.A.R og Battlefield 2142. (Spilt demo).

Skal skrive ferdig om F.E.A.R. *begynner på tysken*

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Hvem er det som whiner her? Den som ikke liker sine mange innlegg i OT-Baren eller den som syter over slike poster? Kanskje du ikke skal bithce så mye om at andre "whiner" når du selv "whiner" over at andre "whiner". Bare et tips altså.

Hmm, er ikke mange timene til jeg drar nå. Må snart begynne å pakke ned i bagen min :) Så om rundt fire timer er du nødt til å passe på disse barnehageungene selv Aalton ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...