Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrev

et på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no

Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien :cry:

6943474[/snapback]

Skulle ønske jeg fikk stipend. :(

Lenke til kommentar
Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrev

et på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no

Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien :cry:

6943474[/snapback]

Om 1 uke kan du hente brevet på skolen ja. Etter det må du sende det tilbake, og dette tar ca 1 uke. Så vil du få melding fra Lånekassen om at du vil få pengene inn på kontoen iløpet av 1-2 dager

Lenke til kommentar

Vel, isåfall tenker ikke folk idag stort på foreldrene sine. Men det er vel heller ingen nyhet. Jeg tror de fleste burde hatt mer repsekt for forledrene sine. De har da tross alt brukt utrolig mange år av livet sitt på å oppdra pøbelunger. KAnksje ikke alle har vært eller er like pøblete, men dere skjønner. Å be dem skille seg fordi en selv ønsker emr penger blir da litt bort i natten. Det er kanskje bare jeg som mener dette, men det får så være.

Lenke til kommentar
Vel, isåfall tenker ikke folk idag stort på foreldrene sine. Men det er vel heller ingen nyhet. Jeg tror de fleste burde hatt mer repsekt for forledrene sine. De har da tross alt brukt utrolig mange år av livet sitt på å oppdra pøbelunger. KAnksje ikke alle har vært eller er like pøblete, men dere skjønner. Å be dem skille seg fordi en selv ønsker emr penger blir da litt bort i natten. Det er kanskje bare jeg som mener dette, men det får så være.

6943544[/snapback]

Om jeg får legge til litt. Jeg har ikke opplevd at mine foreldre har vært gift, og det har de aldri, men jeg kjenner flere som har gått igjennon dette. Folk nå i dag tenker penger penger, penger. Dette er bare tåpelig, at du ønsker at foreldrene dine skal skille seg for at du skal få penger eller stipend, lån..? Seriøst, da har du et problem med deg selv, no offence.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...