Aalton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Skjønner ikke helt hvor du har det fra at jeg er så ung. Men hva vet vel jeg? 6943432[/snapback] trodde du var eldre jeg 6943446[/snapback] Både jeg og Snorre er småunger i forhold til Dotten, og gjengen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det skal være sikkert og vist! Dotten og resten av gjengen med unntak av Ueland da er jo eldre og meget hyggelige herrer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrevet på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Eldre en atten? Det var da fælt så folk skulle ha forskjellig intrykk av alderen min da. Hva fikk deg til å tro at ejg var eldre da -Redhead-? 6943459[/snapback] Tja si det. Kanskje fordi dere er modder neida, veit ikke helt jeg. Bare noe jeg har fått for meg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrevet på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien 6943474[/snapback] Skulle ønske jeg fikk stipend. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Skulle ønske jeg fikk stipend. Haha, samme her Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Søknaden er behandlet. Om ca. en uke kan du hente svarbrevet på skolen. Se beløpet på Dine sider på www.lanekassen.no Jeg skal søren meg ha det innen uken er omme! Ikke søren om jeg venter til etter høstferien 6943474[/snapback] Om 1 uke kan du hente brevet på skolen ja. Etter det må du sende det tilbake, og dette tar ca 1 uke. Så vil du få melding fra Lånekassen om at du vil få pengene inn på kontoen iløpet av 1-2 dager Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har ikke fått noen melding om det enda jeg, begynnerå bli lenge siden jeg søkte nå.. Fikk samme melding som TSP, men ikke har det kommet noe brev til skolen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jaja, det skal bli godt å komme seg vekk fra forumet en hel deilig uke! Jeg kommer til å savne The Strategy-player (Preben) dog. Alltid så koselig å ta en prat på messenger med ham. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lurer på om jeg skal be foreldrene mine om å skille seg... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lurer på om jeg skal be foreldrene mine om å skille seg... 6943499[/snapback] :!: Dog.. det anbefales ikke. Men når du er så gammel som du er og du ser at de bare gjør ett helvete utav det.. så kanskje... Men, mine skilte seg når jeg var 8år..... det er IKKE bra. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lurer på om jeg skal be foreldrene mine om å skille seg... 6943499[/snapback] Vurderer det samme. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg tror ikke akkurat at det beste foreldre trenger er en sønn/datter som vil at de skal skille seg på grunn av pengenes skyld. Djesus, hva for et samfunn lever vi idag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Mine var aldri gift, og flyttet fra hverandre når jeg var rundt 2, tror jeg. Om ikke tidligere. Min første stefar og mamma skilte seg når største broren min var 5 (tror jeg), og det var IKKE bra for ham. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg tror ikke akkurat at det beste foreldre trenger er en sønn/datter som vil at de skal skille seg på grunn av pengenes skyld. Djesus, hva for et samfunn lever vi idag? 6943519[/snapback] Et samfunn som tenker. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg tror nok at dere blir å angre på det hvis dere fikk foreldrene deres til å skilles. Dere skal bare være glad for at de ikke er skillt... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vel, isåfall tenker ikke folk idag stort på foreldrene sine. Men det er vel heller ingen nyhet. Jeg tror de fleste burde hatt mer repsekt for forledrene sine. De har da tross alt brukt utrolig mange år av livet sitt på å oppdra pøbelunger. KAnksje ikke alle har vært eller er like pøblete, men dere skjønner. Å be dem skille seg fordi en selv ønsker emr penger blir da litt bort i natten. Det er kanskje bare jeg som mener dette, men det får så være. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Snorre! Vi snakker om stipend her. STIPEND! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vel, dersom foreldrene dine skulle skilt seg og flyttet hver for seg ville nok det gått opp i opp. Du skjønner, det innbærer en del kostnader å bo alene fremfor sammen med en ektefelle eventuelt samboer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vel, isåfall tenker ikke folk idag stort på foreldrene sine. Men det er vel heller ingen nyhet. Jeg tror de fleste burde hatt mer repsekt for forledrene sine. De har da tross alt brukt utrolig mange år av livet sitt på å oppdra pøbelunger. KAnksje ikke alle har vært eller er like pøblete, men dere skjønner. Å be dem skille seg fordi en selv ønsker emr penger blir da litt bort i natten. Det er kanskje bare jeg som mener dette, men det får så være. 6943544[/snapback] Om jeg får legge til litt. Jeg har ikke opplevd at mine foreldre har vært gift, og det har de aldri, men jeg kjenner flere som har gått igjennon dette. Folk nå i dag tenker penger penger, penger. Dette er bare tåpelig, at du ønsker at foreldrene dine skal skille seg for at du skal få penger eller stipend, lån..? Seriøst, da har du et problem med deg selv, no offence. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg