Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*tar Ueland som gissel til han får hjelp med java imorgen fra veiledere*

6943187[/snapback]

w00ts teh problem?

6943193[/snapback]

en oppgave som jeg ikke klarer å se for meg løsningen for. blir evig irritert og demotivert fordi jeg ikke får til.

b) Få programmet til å skrive ut tallene med maksimalt 5 tall på hver linje, slik som under

10, 9, 8, 7, 6,

5, 4, 3, 2, 1,

0

Jeg har lett fått dem til å være etter hverandre, på hver linje:

10

9

8 etc.

Men jeg får ikke til at de skal være etter hverandre, og akkuratt 5. Den tok jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Juppi, idag skal jeg på klassetur! Jeg skal først dra med hurtigruten (Sent ikveld), til Geiranger fjorden. Der skal jeg bo på Union Hotel. Etter å hva vært der en stund skal jeg videre til Hotell Alexandra. Etter det besøket bærer det hjem til Bergen igjen. Kommer hjem på fredagen :D

Lenke til kommentar
en oppgave som jeg ikke klarer å se for meg løsningen for. blir evig irritert og demotivert fordi jeg ikke får til.

b) Få programmet til å skrive ut tallene med maksimalt 5 tall på hver linje, slik som under

10, 9, 8, 7, 6,

5, 4, 3, 2, 1,

0

Jeg har lett fått dem til å være etter hverandre, på hver linje:

10

9

8 etc.

Men jeg får ikke til at de skal være etter hverandre, og akkuratt 5. Den tok jeg ikke helt.

6943215[/snapback]

Hmm, snodig, jeg hadde sikkert klart det med PHP men det er mye enklere enn Java ^^

Lenke til kommentar
Juppi, idag skal jeg på klassetur! Jeg skal først dra med hurtigruten (Sent ikveld), til Geiranger fjorden. Der skal jeg bo på Union Hotel. Etter å hva vært der en stund skal jeg videre til Hotell Alexandra. Etter det besøket bærer det hjem til Bergen igjen. Kommer hjem på fredagen :D

6943227[/snapback]

Jeg bor på Stranda, søt lita dritkjedelig bygd du reiser forbi når du er på veg med hurtigruta til Geiranger, Union er forøvrig en skitplass, prøv ut bar / pubsaken nede i sentrum, den med en søt liten veranda, når der er mange folk så tar det totalt av

Men Orresnei er kanskje ikke 18? ^^

Lenke til kommentar
Jeg bor på Stranda, søt lita dritkjedelig bygd du reiser forbi når du er på veg med hurtigruta til Geiranger, Union er forøvrig en skitplass, prøv ut bar / pubsaken nede i sentrum, den med en søt liten veranda, når der er mange folk så tar det totalt av

Men Orresnei er kanskje ikke 18? ^^

6943273[/snapback]

Snorre er 18...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...