Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som har sterke meninger og sier dem, uansett om det sårer ens følelser eller ei, står høyt i kurs hos meg..

6942084[/snapback]

Som sagt.

Er jo alltid noen som føles seg støtt og spyttet på.

Uansett hva man gjør så blir det feil for noen. Sånn som de brevene jeg skriver, 99.9% er happy, men så kommer det en jævel som mener formuleringen er for dårlig. Føkk off sier jeg bare til han.

Lenke til kommentar
Hehe..besto PG med E fordi jeg skulket øvningene. De er überviktige! Visste du at du kan skrive pseudokode fremfor Java på eksamen men da må pseudokoden være "spot on"!

@Neppe,

..kursen din har steget :p

6942123[/snapback]

definer "pseudokode"? :p jeg har hørt uttrykket, men har ikke fått med meg betydning.

Lenke til kommentar
Uansett, Neppe, poenget er vel at flest mulig folk skal trives... At minst mulig føler seg truffet. At vi unngår dårlig steming.

6942134[/snapback]

Ja såklart.

Men om min og Det Store P sin diskusjon skapte misstrivsel her, så er det mange sarte sjeler. Man trenger heller ikke å lese som sagt :)

Lenke til kommentar
Men om min og Det Store P sin diskusjon skapte misstrivsel her, så er det mange sarte sjeler. Man trenger heller ikke å lese som sagt :)

Du sier at man ikke trenger å lese det, da sier jeg at dere ikke trenger å poste det. Da kan det heller tas på PM, eller?

6942160[/snapback]

Kan man bare ikke droppe det offentlige forum å ta alt på pm da ?

Lenke til kommentar
definer "pseudokode"? :p jeg har hørt uttrykket, men har ikke fått med meg betydning.

6942143[/snapback]

Pseudokode er koden bare rent tekstlig. Du skriver hva koden gjør fremfor å skrive selve koden.

Javakode:

Integer.parseInt(JOptionPane.showInputDialog("Angi strekningen i kilometer bilen har kjørt : "));

Pseudokode:

En inputboks som tar imot et helltall med teksten "Angi strekningen i kilometer bilen har kjørt : " dukker opp.

Pseudokoden blir vanskelig når du har masse klasser, superklasser osv involvert!

Grunnen til at man benytte pseudokode på eksamen, er pga hele PG dreier seg ikke om nødvendigvis å programmere riktig men for å forstå hvordan hele Java henger sammen. Skjønner man det, er det lett å programmere

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Kan man bare ikke droppe det offentlige forum å ta alt på pm da ?

Nei. Altså, den diskusjonen var kun mellom dere to. Og det var ikke bare diskutering, det var mer eller mindre krangling. Det skaper dårlig steming og de fleste her har sikkert ikke løst til å blande seg. Det er ikke mange som liker krangling, og særlig interessant er det heller ikke. Derfor synes jeg at sånne ting bør tas på PM.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke emo. Jeg er ganske sterk av meg. Har ingen planer om å kutte meg selv og slike ting, men jeg er fortsatt trist. Det er tross alt bare et par dager siden det virkelig ble slutt. Hun sa det først på forrige onsdag, men det gikk litt opp og ned. Først på søndag det virkelig ble definitivt slutt. Altså to dager siden. Ser det ut som jeg er over henne etter to dager?

6941603[/snapback]

Personlig men...

Veit du hvorfor ? Som ofte når det blir slutt, så er det til det beste. Du merker det før eller siden.

Men ja, savnet er der lenge. Savner enda eksen min, er vel en måned siden det ble slutt. Men vi var sammen lenge da.

6941622[/snapback]

Nå er det tilfellet her litt spesielt. Du får tro hva du vil, men denne gangen er det faktisk ikke det beste at det ble slutt. Vi er fortsatt glade i hverandre, ingen av oss vil at det skal bli slutt, men det blir sånn. Mer orker jeg ikke ta opp her.

Lenke til kommentar

Der var badet vaska :) Er helt rusa på kjemikalier og var ganske vanskelig med to kattunger som skulle lukte og smakr og leke med absolutt alt :!: Kunne ikke lukke dem ute, for da hørte jeg ikke musikken. Ble en salig blanding av turbonegro og deftones idag :)

EDIT: vaska opp også forresten :thumbup: Vaska opp to ganger igår også. Må slutte å mate alle vennene mine. Blir så mye oppvask.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Man må tenke pseudo når man programmerer, derfor er pseudo like gylidg som Java..

6942205[/snapback]

såå...om jeg tenker i kode hele tiden, så er det bad? :S

6942238[/snapback]

Når du skal programmere en input tekstboks, tenker du:

1. Nå skal jeg lage Integer.parseInt(JOptionPane.showInputDialog(""));

2. Nå skal jeg lage en input tekstboks

?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...