Forumforumforum Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Neppe du tar feil og du vet det. 6941767[/snapback] åå ? Forklar hvorfor ? 6941771[/snapback] NEI, hvertfall ikke her public.. PLES Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ta et hint kranglefanter.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Da er barnehagen åpen igjen for et par stk. her i huset.Gult kort til Neppe og Den store P. Mer krangel og 24timer fri venter på dere.. Bjørkeris skulle dere hatt på rumpa, begge to... God morgen alle sammen ps. en haug med poster slettet. 6941654[/snapback] Seriøst Jarmo, man kan ikke diskutere uten å få refs her. Kan ikke det bare hete Anarki.no, istedet for Diskusjon.no ? Jeg bærer ingen nag til Den Store P, jeg kunne ha diskutert i evigheter uten å ta meg nært av noe han sa, eller blasse meg opp totalt for det. Selv om diskusjonene blir litt heftig så er det ikke dermed sagt at det er krangling ? Synes dette blir helt feil, må kunne gå an å diskutere her uten å få refs. Ellers er poenget borte. 6941754[/snapback] #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du send Og; Personangrep tollereres ikke. Er du uenig i noe så får du ta det på pm med den aktuelle moderator eller ta diskusjonen på generelt plan i tilbakemeldingsdelen av forumet. Videre reaksjon på moderering i denne tråden er off topic og blir fjernet uten videre varsel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hold opp å krangle og kverulere for faen, jeg gidder ikke at denne tråden skal bli stengt igjen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Alle bør vite at jeg respekterer jarmo. Veit dette temaet er blitt kranglet på 10 000 ganger. Men men. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja! JA! steng tråden!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hold opp å krangle og kverulere for faen, jeg gidder ikke at denne tråden skal bli stengt igjen. 6941789[/snapback] Hehe, lå du på gulvet i fosterstillig når SO var stengt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hold opp å krangle og kverulere for faen, jeg gidder ikke at denne tråden skal bli stengt igjen. 6941789[/snapback] Ditto, er så kjipt uten den mest meningsløse tråden noensinne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hold opp å krangle og kverulere for faen, jeg gidder ikke at denne tråden skal bli stengt igjen. 6941789[/snapback] Ditto, er så kjipt uten den mest meningsløse tråden noensinne. 6941794[/snapback] Alt blir feil om den får mening vettu Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sorry at jeg liker å fordrive tiden min ved å sitte her inne da. Er ikke så jævla mye annet å finne på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sorry at jeg liker å fordrive tiden min ved å sitte her inne da. Er ikke så jævla mye annet å finne på. 6941798[/snapback] Støtter deg her. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sorry at jeg liker å fordrive tiden min ved å sitte her inne da. Er ikke så jævla mye annet å finne på. 6941798[/snapback] jeg liker å å henge her inni, alltid hyggelig å slå av en prat og en aldri så liten diskusjon... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Klart du skal få drive tiden din her. Men må jo gå ann å diskutere her ? Jaja, evig anarki i hele Norge sier jeg bare 6941803[/snapback] Forskjell på å diskutere og å lage dårlig stemning og kverulere for hver eneste liten ting. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Braking News: Brukeren de fleste har irritert seg over her inne på et eller annet tidspunkt, Share The Pain, har nettopp opplyst meg om at "Piken med Svovelstikkene" var junkie. Teorien hans går noe i retning av at da jentungen begynte å tenne svovelstikkene, så hun ting som ikke var der, ergo er svovelstikker et hallucinogen. Jenta dør egentlig som følge av overdose. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 @CrazyKimmi=) Den siggen din...Greit nok at du er jente, men hvorfor skal du vise "rumpen" din? Er jo noen som liker å se på rumper men, det klinger liksom ikke Hadde vært bedre med : Ja, jeg er jente og Nei, jeg flasher puppene min. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Klart du skal få drive tiden din her. Men må jo gå ann å diskutere her ? Jaja, evig anarki i hele Norge sier jeg bare 6941803[/snapback] Forskjell på å diskutere og å lage dårlig stemning og kverulere for hver eneste liten ting. 6941806[/snapback] Å diskutere er ikke å kverulere. Man diskuterer i håp om å komme til enighet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nei hvem vil synke til det nivået... hint LC hint. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Here we go again @Gale kim, what? LC? Endret 26. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Neida, jeg er snill... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nei hvem vil synke til det nivået... hint LC hint. 6941819[/snapback] Man ser da masse rumper på stranden også. Sikkert like lettkledd som Linn sin på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg