Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er voksen nok til å ikke bry meg om hva andre folk mener om meg, noen av dere har tydeligvis ikke kommet over det fjortiss stadiet der dere må være kulest og viktig å bli likt, jeg er en ærlig sjel, men dere vil vel heller ha en som ljuger dere rett opp i trynet?

Og vis jeg sier du er en kødd? hvorfor er det person angrep? det er jo bare min mening, folk har lov til å ha sin egen mening.

6941627[/snapback]

Om du ikke skal bry deg om hva andre folk mener om deg, så kan du liksågodt bare gi opp hele vrølet. Det er ganske viktig i mange sammenhenger at du tilpasser deg selv for den personen, selv om du ikke liker han/hun. Ellers kommer du jaggumeg i mye trøbbel gutt.

Prøver jeg å være kulest ? Kan sikkert nevne mange på forumet som ikke liker meg, fordi de ikke kjenner meg. Derimot de på forumet som kjenner meg, liker meg. Det har noe å si for meg. Dermed så vil jeg ikke sitte her å kalle deg lam, arogant og alt det der. Fordi jeg kjenner deg ikke.

Om du tror jeg lyver deg eller andre rett opp i trynet så skjønner jeg ikke helt. Jeg lyver svært sjeldent, men den som kan med hånda på hjerte si at han aldri lyver, han lyver.

Noen ganger må man lyve.

Lenke til kommentar

Jada. Går helt greit. Må vaske badet. Er bare det å få det til. Jeg er litt tafatt, men når jeg kommer igang blir det meste gjort.

Bare finne noe bra og fengende musikk jeg kan sette på grisehøyt og da skal jeg nok få det til.

Deg da? Litt irritert på so kanskje?

Lenke til kommentar
Da er barnehagen åpen igjen for et par stk. her i huset.

Gult kort til Neppe og Den store P. Mer krangel og 24timer fri venter på dere..

Bjørkeris skulle dere hatt på rumpa, begge to... :whistle:

God morgen alle sammen  :)

ps. en haug med poster slettet.

6941654[/snapback]

Seriøst Jarmo, man kan ikke diskutere uten å få refs her.

Kan ikke det bare hete Anarki.no, istedet for Diskusjon.no ?

Jeg bærer ingen nag til Den Store P, jeg kunne ha diskutert i evigheter uten å ta meg nært av noe han sa, eller blasse meg opp totalt for det. Selv om diskusjonene blir litt heftig så er det ikke dermed sagt at det er krangling ? Synes dette blir helt feil, må kunne gå an å diskutere her uten å få refs. Ellers er poenget borte.

Lenke til kommentar
Da er barnehagen åpen igjen for et par stk. her i huset.

Gult kort til Neppe og Den store P. Mer krangel og 24timer fri venter på dere..

Bjørkeris skulle dere hatt på rumpa, begge to... :whistle:

God morgen alle sammen  :)

ps. en haug med poster slettet.

6941654[/snapback]

Jeg bærer ingen nag til Den Store P, jeg kunne ha diskutert i evigheter uten å ta meg nært av noe han sa, eller blasse meg opp totalt for det. Selv om diskusjonene blir litt heftig så er det ikke dermed sagt at det er krangling ? Synes dette blir helt feil, må kunne gå an å diskutere her uten å få refs. Ellers er poenget borte.

6941754[/snapback]

Må si meg litt enig, moderatorer har jernhånd på dette forumet og vi må passe oss for hva vi sier.

Lenke til kommentar

6941754[/snapback]

Ta det på pm eller MSN med "kompisen" din da..

Man kan diskutere her men ikke skape dårlig stemming i tråden.

Dette er et åpent forum for alle og ikke en personlig chattekanal.. ;)

Lenke til kommentar
Neppe du tar feil og du vet det.

6941767[/snapback]

åå ?

Forklar hvorfor ?

Ta det på pm eller MSN med "kompisen" din da..

Man kan diskutere men ikke skape dårlig stemming i tråden.

Dette er et åpen forum for alle og ikke en personlig chattekanal..  ;)

6941770[/snapback]

Kåre

"Hei Jarmo, hvordan går det"

Jarmo

"Går bra med meg, enn med deg da Kåre ?"

Kåre

"Joda, alt fint her. Skal på skolen snart, sukk"

Knut

"Ahh, skolen er tam, gruer meg til norsk"

Kjell

"Ja norsk er kjip, kan vi ikke slippe deg :cry:"

Velkommen til SO5 :)