Forumforumforum Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 det ble Buckingham Palace Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 det ble Buckingham Palace 6941519[/snapback] Du skal flytte dit, eh? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jaja. Fritime ftw! Hadde kjemiprøve i førstetime, det gikk faktisk helt ok. Hadde ikke pugget i det hele tatt, trodde jeg hadde det etter denne fritimen liksom... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kom igjen nå Neppe og P, begynn å bitchslappe hverandre Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kom igjen nå Neppe og P, begynn å bitchslappe hverandre 6941543[/snapback] Hehe, skikkelig chick fight Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Lam" er et tragisk ord. Uff. Jeg må gjemme bort bildene av Maria og meldingene fra henne. Kom over et bilde nå, klarte såvidt å holde tårene borte. Uff =/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Lam" er et tragisk ord. Uff. Jeg må gjemme bort bildene av Maria og meldingene fra henne. Kom over et bilde nå, klarte såvidt å holde tårene borte. Uff =/ 6941572[/snapback] Emo ? Vær sterk. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nemmelig, noen har puttet sterotyper og skjønnhetsidealer som er sykt teite inn i hele den vestlige (og meste parten av resten) verden. Resultat, jeg kan ikke gå i sommerkjoler, og tusenvis av jenter slanker på seg spiseforstyrrelser Second that. Jeg vil bo i et land hvor det er kult å være feit og alle synes du er penest da. Lei av å ikke være tilstrekkelig 6941515[/snapback] Nei Det blir også galt, jeg vil bo i et land hvor det er kult å være akkurat som man vil, og hvor folk ikke ser ned på deg fordi du er for tynn/feit, bruker for lite/mye sminke går i sånne eller slike klær osv. Jeg vil bo i et land hvor folk tar deg for den du er ikke for hvordan du ser ut.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Mener du hundremeterskogen? Endret 26. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 NeiDet blir også galt, jeg vil bo i et land hvor det er kult å være akkurat som man vil, og hvor folk ikke ser ned på deg fordi du er for tynn/feit, bruker for lite/mye sminke går i sånne eller slike klær osv. Jeg vil bo i et land hvor folk tar deg for den du er ikke for hvordan du ser ut.... 6941584[/snapback] Mener du hundremeterskogen? 6941588[/snapback] Hundremeterskogen, ja den høres fin ut Eventuelt den verden hvor bamse, lille-hopp og skalleman bor :-) Bare at jeg ikke vil ha snakkende kosedyr eller bjørner rundt meg..... Det er litt freaky.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Lam" er et tragisk ord. Uff. Jeg må gjemme bort bildene av Maria og meldingene fra henne. Kom over et bilde nå, klarte såvidt å holde tårene borte. Uff =/ 6941572[/snapback] Emo ? Vær sterk. 6941575[/snapback] Jeg er ikke emo. Jeg er ganske sterk av meg. Har ingen planer om å kutte meg selv og slike ting, men jeg er fortsatt trist. Det er tross alt bare et par dager siden det virkelig ble slutt. Hun sa det først på forrige onsdag, men det gikk litt opp og ned. Først på søndag det virkelig ble definitivt slutt. Altså to dager siden. Ser det ut som jeg er over henne etter to dager? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hundremeterskogen, ja den høres fin utEventuelt den verden hvor bamse, lille-hopp og skalleman bor :-) Bare at jeg ikke vil ha snakkende kosedyr eller bjørner rundt meg..... Det er litt freaky.. 6941596[/snapback] *grøss* Men vi må ha dunder-honning da! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hundremeterskogen, ja den høres fin utEventuelt den verden hvor bamse, lille-hopp og skalleman bor :-) Bare at jeg ikke vil ha snakkende kosedyr eller bjørner rundt meg..... Det er litt freaky.. 6941596[/snapback] *grøss* Men vi må ha dunder-honning da! 6941606[/snapback] Tror jeg blir med dere til Utopia jeg, sikkert mye hyggeligere der Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det er bamse bjørn som spiser dunderhonning, ikke Ole Brumm. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 *grøss* Men vi må ha dunder-honning da! 6941606[/snapback] Ja, men vi trenger av den sorten som gjør at vi ikke får vondt i magen..... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hva faen er det med at med en gang man sier at man er litt deppa får man slengt emo etter seg og kommentarer som "skal du kutte nå?" Faen ass! *irritert og litt små-sinna* Trodde de fleste hadde kommet over det stadiet hvor det er nødvendig å sette folk i bås. Endret 26. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det er bamse bjørn som spiser dunderhonning, ikke Ole Brumm. 6941612[/snapback] Du fikk selvfølgelig med deg at jeg pratet om verden hvor bamse, lille hopp og skallmann bor? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg er ikke emo. Jeg er ganske sterk av meg. Har ingen planer om å kutte meg selv og slike ting, men jeg er fortsatt trist. Det er tross alt bare et par dager siden det virkelig ble slutt. Hun sa det først på forrige onsdag, men det gikk litt opp og ned. Først på søndag det virkelig ble definitivt slutt. Altså to dager siden. Ser det ut som jeg er over henne etter to dager? 6941603[/snapback] Personlig men... Veit du hvorfor ? Som ofte når det blir slutt, så er det til det beste. Du merker det før eller siden. Men ja, savnet er der lenge. Savner enda eksen min, er vel en måned siden det ble slutt. Men vi var sammen lenge da. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva faen er det med at med en gang man sier at man er litt deppa får man slengt emo etter seg og kommentarer som "skal du kutte nå?" Faen ass! *irritert og litt små-sinna* Trodde de fleste hadde kommet over det stadiet hvor det er nødvendig å sette folk i bås. 6941618[/snapback] Trodde vi hadde konkludert med at folk ikke var ferdig med det, med tanke på diskusjonen om skjønnhetsidealer og stæsj Merk i vårt sammfunn skal ikke folk settes i bås! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Krage og mushi: kan vi stikke til eventyrlandet nå? Jeg vil ikke være her lengre, alle prøver å rive hodet av hverandre verbalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg