Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Fakta har vel aldri vært kverulering ?

6941396[/snapback]

Jeg liker ikke fakta. Bedre at alle tror jeg har rett :)

Jeg var i en parfymebutikk igår og bytta noe greier. Er det meninga at damene som jobber der skal få deg til å føle deg stygg og ekkel?

6941402[/snapback]

Følte du deg stygg og ekkel da ? Jeg kjøpte meg parfyme en dag her, følte mer at kjærringa la ann på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fakta har vel aldri vært kverulering ?

6941396[/snapback]

Jeg liker ikke fakta. Bedre at alle tror jeg har rett :)

Jeg var i en parfymebutikk igår og bytta noe greier. Er det meninga at damene som jobber der skal få deg til å føle deg stygg og ekkel?

6941402[/snapback]

De vil vel selge, akkurat som jeg :p Jeg tjener penga mine på å få folk til å skjønne at de TRENGER Rosenrot og Aktiv CLA

Lenke til kommentar
Følte du deg stygg og ekkel da ? Jeg kjøpte meg parfyme en dag her, følte mer at kjærringa la ann på meg.

6941404[/snapback]

Jeg sa at jeg ville ha noe til huden min så den skulle bli finere. Nå er den helt grei, men jeg vil ha sånn drit-myk. Da sa hun at "det ser man lett ja. Du trenger nok noe "spesiellt" for den huden din" på en litt ekkel måte. Følte meg ganske stygg da. Har ikke gått over enda :hrm:

Lenke til kommentar
De vil vel selge, akkurat som jeg :p Jeg tjener penga mine på å få folk til å skjønne at de TRENGER Rosenrot og Aktiv CLA

6941407[/snapback]

De selger ikke godt ved å få deg til å føle deg stygg og ekkel.

Isåfall er de jævla dårlig selgere.

Du skulle ha svart

"Ja, dere har vel ingenting for huden din"

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg er sykt guttete. Eneste ejg bruker er mascara :wee: Jeg har sånn ting for huden sånn at den skal bli pen nå, men har fortsatt ikke brukt det. Måtte bytte den parfymen i et eller annet, og det ble det.

Jeg tror jeg må gå inn for å bli mer jente, så kanskje jeg får meg noen jente-venner. Ikke være så rånete og nerd. :blush:

Lenke til kommentar
hmm, jeg har alltid likt jenter best når de ikke driver å doller seg opp med sminke, parfyme kremer og alt annet vas....

Rene og pene slik de ble skapt :-)

6941428[/snapback]

Helt enig :) sminke ødelegger alt, egentlig. Om man er vant til at hun har sminke på, blir hun jo direkte stygg uten sminke :(

Kjæresten min bruker aldri sminke :)

Lenke til kommentar
Jeg er sykt guttete. Eneste ejg bruker er mascara :wee: Jeg har sånn ting for huden sånn at den skal bli pen nå, men har fortsatt ikke brukt det. Måtte bytte den parfymen i et eller annet, og det ble det.

Jeg tror jeg må gå inn for å bli mer jente, så kanskje jeg får meg noen jente-venner. Ikke være så rånete og nerd.  :blush:

6941434[/snapback]

ARGH, hva er jentete og hva er guttete? Hvorfor er det påkrevd forventet at jenter skal være slik og sånn, og ikke kan gjøre slik og sånn, og gutter slik og sånn?

FAEN!

hmm, jeg har alltid likt jenter best når de ikke driver å doller seg opp med sminke, parfyme kremer og alt annet vas....

Rene og pene slik de ble skapt :-)

6941428[/snapback]

Helt enig :) sminke ødelegger alt, egentlig. Om man er vant til at hun har sminke på, blir hun jo direkte stygg uten sminke :(

Kjæresten min bruker aldri sminke :)

6941436[/snapback]

*Ønsker seg kjæreste*

Lenke til kommentar
ARGH, hva er jentete og hva er guttete? Hvorfor er det påkrevd forventet at jenter skal være slik og sånn, og ikke kan gjøre slik og sånn, og gutter slik og sånn?

FAEN!

Jeg veit ikke helt hva som er jentete jeg. Oppføre seg feminin kanskje? Gå i kjole eller skjørt om sommeren, utringa topper, litt sminke og å lukte godt :) Tror det er jentete for meg. Snakke om jenteting som klær, sminke og gutter ( :thumbdown: )

Når jeg tenker over det er dette prosjektet tapt før jeg har begynt. Digger bukser og gensere. Liker ikke å ha håret løst. Hater å gå på cafe.

Jeg vil dra på biltreff, rånetur til sverige, rølpefest med øl/hjemmebrent og jeg har ingenting imot mannlige kropslyder. Jeg kan mer om bil enn sminke og har null peil på mote. Yess. Jeg er ubrukelig. :roll:

Lenke til kommentar

FAEN!

Jeg veit ikke helt hva som er jentete jeg. Oppføre seg feminin kanskje? Gå i kjole eller skjørt om sommeren, utringa topper, litt sminke og å lukte godt :) Tror det er jentete for meg. Snakke om jenteting som klær, sminke og gutter ( :thumbdown: )

Når jeg tenker over det er dette prosjektet tapt før jeg har begynt. Digger bukser og gensere. Liker ikke å ha håret løst. Hater å gå på cafe.

Jeg vil dra på biltreff, rånetur til sverige, rølpefest med øl/hjemmebrent og jeg har ingenting imot mannlige kropslyder. Jeg kan mer om bil enn sminke og har null peil på mote. Yess. Jeg er ubrukelig. :roll:

6941465[/snapback]

Elsker deg :love:

Lenke til kommentar
Argh hvorfor får ikke gutter lov å gå i lette sommerkjoler når det er varmt ute?

6941470[/snapback]

Fordi en eller annen har bestemt det og hjernevaska hele den vestlige verden til å tro at det er "feil" og homo å gå med.

6941475[/snapback]

Argh hvorfor får ikke gutter lov å gå i lette sommerkjoler når det er varmt ute?

6941470[/snapback]

Det der har irritert meg en del også.

Vi får jo lov til å gå med kilt da, men det blir liksom ikke helt det samme.

6941476[/snapback]

Nemmelig, noen har puttet sterotyper og skjønnhetsidealer som er sykt teite inn i hele den vestlige (og meste parten av resten) verden. Resultat, jeg kan ikke gå i sommerkjoler, og tusenvis av jenter slanker på seg spiseforstyrrelser :mad:

Vi er alle forskjellige.

Du kan ikke se ned på meg fordi jeg mener noe annet. Uansett hvor dumt det virker for deg. Så bare ti still på deg du.

6941490[/snapback]

Akkurat det gjør jeg også....

Lenke til kommentar
Nemmelig, noen har puttet sterotyper og skjønnhetsidealer som er sykt teite inn i hele den vestlige (og meste parten av resten) verden. Resultat, jeg kan ikke gå i sommerkjoler, og tusenvis av jenter slanker på seg spiseforstyrrelser  :mad:

Second that. Jeg vil bo i et land hvor det er kult å være feit og alle synes du er penest da. Lei av å ikke være tilstrekkelig :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...