Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater ikke penger..

Men jeg hater å bruke "Teh Almighty Fone" :( Telefonsalg er no dritt!

6941163[/snapback]

Har også jobba med det :( Hardt tjente penger ass :ermm:

6941169[/snapback]

Å sitte på ræven og ringe? :ermm:

Begynner på "ny" jobb idag og det er å bære ting. Håper det ikke blir så stress som det høres ut men men det er jo egentlig en win win situasjon der eg tjener penger OG kommer i form. :woot:

Lenke til kommentar
Men jeg hater å bruke "Teh Almighty Fone" :( Telefonsalg er no dritt!

6941163[/snapback]

Har også jobba med det :( Hardt tjente penger ass  :ermm:

6941169[/snapback]

Å ja, det har jeg også gjort, dritt, mye bedre her hvor kundene ringer til meg å ber om min hjelp i stede for at jeg ringer dem for å tilby dem dritt dem ikke vil ha :p

Uh! The big allmighty phone!

6941070[/snapback]

Slik er det når man er tech-support

6941145[/snapback]

:cool:

I control the phone!

6941170[/snapback]

Med mindre du jobber i det firmaet jeg yter tech-support for, så gjør du ikke det :-)

Edit: og om du gjør det, ring tech-support nå, be om å få prate med andreas og si "I control the phone" :D

Endret av krage83
Lenke til kommentar

Hehe. Han jeg satt vedsiden av juksa med salg (sendte ut til folk som ikke skulle ha og dro inn penger på det selv). Jeg snakka endel med han i pausene, og de sparka meg fordi de regnet med jeg også gjorde det. :hrm: Hadde tenkt å si opp allikavel, men kjipt å bli sparka for noe du ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Kontrolerer telefonen når de ringer til meg da :roll:

Kan velge å ta den eller ikke, så kanskje de ikke få hjelp! MOAHHA! :ermm:

@ Mushi, jeg jobba med tlf salg i 3 mnd, så søkte jeg på en anna jobb, fikk den, så søkte jeg lærling plass, så fikk jeg lærling plass, skikkelig slit altså :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hehe. Han jeg satt vedsiden av juksa med salg (sendte ut til folk som ikke skulle ha og dro inn penger på det selv). Jeg snakka endel med han i pausene, og de sparka meg fordi de regnet med jeg også gjorde det.  :hrm: Hadde tenkt å si opp allikavel, men kjipt å bli sparka for noe du ikke har gjort.

6941193[/snapback]

Greit nok at du ville si opp, men å bli sparket for noe slikt, er jo bare dritt!

Det handler tross alt om prinsipper!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...