Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Er nok det, ja :)  Det går vel bra at du møter opp da, dog kan du godt sende en mail til kenneth på deg også, så ikke bare jeg er klar over det :) Gode stoler tar vi fra claes :D

6940153[/snapback]

Det går rykter om at alle i crew skal samarbeide om å teipe Claes fast til en seng og heise ham opp på scenen; bekreft/avkreft?

6940165[/snapback]

Har ikke hørt noe om det, men så klart skal vi gjøre det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er så dyr, at ikke selv kongen av saudi arabia har råd til å betale meg for at jeg skal la han betale meg for å kunne åpne øynene for å se på meg, mens han betaler avgift for hvert millisekund han ser på meg. NEMMELIG!

6940173[/snapback]

hva er det med deg og audi arabia? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er så dyr, at ikke selv kongen av saudi arabia har råd til å betale meg for at jeg skal la han betale meg for å kunne åpne øynene for å se på meg, mens han betaler avgift for hvert millisekund han ser på meg. NEMMELIG!

6940173[/snapback]

Folk som sier nemmelig med STORE bokstaver er billige, store bokstaver is liek: SE PÅ MEG! attention whore

Lenke til kommentar

Jeg vet at du er lysten til å spørre Aalton, det vet jeg fordi jeg er synsk. Jeg skal gi dere en liten ledetråd:

666 har mange meninger...

Dyrets tall er nevnt i Åpenbaringen i det Nye testamente, hvor det ifølge de fleste håndskrifter oppgis som 666. Imidlertid fins det en gammel tekstvariant som indikerer at tallet er 616. det er uklart hvilken variant som er den originale.

Enkelte har imidlertid tolket skriftene på en slik måte at tallet blir 216, nemlig 6 × 6 × 6, men denne tolkningen har ikke vunnet like stor popularitet.

I noen tolkninger av den kristne eskatologi er «dyret» antatt å referere til noe som er kontrollert av en antikrist. Mer vitenskapelige tolkninger antar at den romerske keiser Nero er personen Johannes sikter til. Navnet Nero kan utkledes både av 666 (hebraisk) eller 616 (latin).

Siden Dyrets tall ifølge Åpenbaringen er av en slik art at ingen kan «kjøpe eller selge uten å ha dette merket», har det blant legfolk vært spekulert i om strekkoder kan være en representasjon av Dyrets tall. Et argument for dette er at UPC-strekkoder har en kontrollkode i begynnelsen, midten og slutten, som består av to streker. Disse strekene og rommet mellom dem er identisk med koden for tallet 6. Et motargument er at koden for tallet 6 i tillegg har et hvitt mellomrom til høyre for seg, som ikke kontrollkodene har.

Iron Maidens sang «The Number of the Beast», fra albumet med samme navn, refererer til tallet 666.

Tallet har også mange matematiske egenskaper.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å vente med å svare på alle mine utallige fans som venter på svar hvem anti krist er.

Det er Georg W. Bush. Tenk over det. Meningen i følge alle tekstene var at antikrist skulle bli født, komme til makten, slik at han kunne styre verden.

Ja, noen ville si det er akkurat det bush gjør.

Sov på den dere :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...