Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg bare skal sitte på forumet til jeg blir trøtt, så kose meg med det nyeste Donald-bladet etterpå. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg leser det, har bare blitt sånn. Don Rosa er sjefen uten tvil. jeg kan se på forsiden til hvilket som helst donaldblad jeg har og si navnet på minst 3 av historiene inni... og jeg har MANGE donaldblader som ligger på rommene til småbrødrene mine :ermm: det er vel min nerdeting. Donald av alle ting :!:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
tror jeg bare skal sitte på forumet til jeg blir trøtt, så kose meg med det nyeste Donald-bladet etterpå. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg leser det, har bare blitt sånn. Don Rosa er sjefen uten tvil. jeg kan se på forsiden til hvilket som helst donaldblad jeg har og si navnet på minst 3 av historiene inni... og jeg har MANGE donaldblader som ligger på rommene til småbrødrene mine :ermm:  det er vel min nerdeting. Donald av alle ting :!:

6940026[/snapback]

Jeg og brødrene mine abonerte på Donald i maaaange år. har vel over 30 permer + masse pocketbøker og gamle blader

Lenke til kommentar
Hvis jeg selger meg selv, hva byr folket? :p

6940039[/snapback]

700 SYRISKE PUND! OMG

6940042[/snapback]

Jeg er dyrere enn det der, hva tar du meg for? en billig So-hore?

nei fy faen, jeg kjøper heller Ueland ;D

6940045[/snapback]

Hey! han er min, gogutten :love:

Newt32, Jeg følte meg dyr i dag sa jeg jo :)

Mompen, Ja, jeg vurderer det budet ditt :p

Lenke til kommentar
Hvis du ikke selger deg for 700 syriske pund, så starter jeg å kalle deg... hmm... GOGGEN :dribble:

6940066[/snapback]

Jeg skal kalle han for.. Greger.

6940077[/snapback]

Please, Dragan er kulere.

EDIT: eller for eksempel Kent Jesus?

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...