Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri begått selvmord etter en dårlig dag. Hvis jeg bestemmer meg for at jeg gir opp, så skal jeg ta meg fri en uke, bruke opp alle pengene mine, se Lost in Translation en siste gang for deretter å skyte meg selv på en mandag, sånn at vennene mine får fri fra skolen. :wee:

6938156[/snapback]

En meget god film i grunn, jeg satt i et slags innesluttet "koma" gjennom hele filmen, veldig merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre her som skal se på Rome ikveld? :)

6938832[/snapback]

Nja, min mor er ikke helt happy på det der med at det begynner 22:50 ^^.

Så blir vel til at jeg må nøye meg med å ta det opp :hm:

Rome er meget braWh00t, levde absolutt opp til forventningene!

Lenke til kommentar
Noen andre her som skal se på Rome ikveld? :)

6938832[/snapback]

Nja, min mor er ikke helt happy på det der med at det begynner 22:50 ^^.

Så blir vel til at jeg må nøye meg med å ta det opp :hm:

Rome er meget bra Wh00t, levde absolutt opp til forventningene!

6938894[/snapback]

Godt å høre ! :D

Lenke til kommentar
Taco uten lefse er godt. Bare bruker brødskiver ^^

6938686[/snapback]

Pleier å gjøre det med burgere jeg. Kan også anbefales. Må bare ha nok ketchup på :p tror jeg blir nødt til å prøve din versjon av taco neste gang vi har det til middag ..

Jeg har veldig lyst til å se Rome, men er altfor trøtt. Og så starter vi dagen med fysikk i morgen. Ugh.

Lenke til kommentar
Taco uten lefse er godt. Bare bruker brødskiver ^^

6938686[/snapback]

Pleier å gjøre det med burgere jeg. Kan også anbefales. Må bare ha nok ketchup på :p tror jeg blir nødt til å prøve din versjon av taco neste gang vi har det til middag ..

Jeg har veldig lyst til å se Rome, men er altfor trøtt. Og så starter vi dagen med fysikk i morgen. Ugh.

6938993[/snapback]

Bruker OFTE å gjøre det sånn. Brødskive med karbonade ^^

Hmm, plutselig hadde jeg 3000 kroner jeg kan bruke på hva jeg vil. Synd noen av de "high end" headsettene gjerne krever forsterker. Eller så er en mp3 spiller for svakt. *lese på google*

Lenke til kommentar
Nå er det på tide å drive inkasso mot folk som er skyldig meg penger. 100kr på kontoen så det er inkassotid nå ellers ryker det kneskåler ;)

6939079[/snapback]

I løpet av de siste 3 årene på videregående lånte jeg 14kr til Cola omtrent annenhver dag, mens resten gikk til å låne vekk 14kr. Jeg gikk i null, mens en eller annen røver har tjent en del og en annen stakker har tapt.

Lenke til kommentar
Nå er det på tide å drive inkasso mot folk som er skyldig meg penger. 100kr på kontoen så det er inkassotid nå ellers ryker det kneskåler ;)

6939079[/snapback]

I løpet av de siste 3 årene på videregående lånte jeg 14kr til Cola omtrent annenhver dag, mens resten gikk til å låne vekk 14kr. Jeg gikk i null, mens en eller annen røver har tjent en del og en annen stakker har tapt.

6939174[/snapback]

why 14?

ahh, tenk i gode gamle dager da cola kosta 10'er :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...