Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Coopertesten er jævlig :)

6938269[/snapback]

Neh, den ligger rundt idrettsmerket. Da er det 3000m på under 14 minutter. Den går så fint, atte.

6938284[/snapback]

Jeg sprang 3000m på 12.51 jeg. :wee:

En i klassen sprang på 10.04. :ermm:

6938308[/snapback]

10.36 her. Klarer du ikke kravet bør du vurdere å gå ut litt. Er ikke så mye som skal til. Dummeste jeg vet er folk(les: svettnerder) som klager over at gym er et dårlig fag, fordi den krever at du har et grunnlag o.l. BS :)

Trening. Preikast.

Lenke til kommentar
10.36 her. Klarer du ikke kravet bør du vurdere å gå ut litt. Er ikke så mye som skal til. Dummeste jeg vet er folk(les: svettnerder) som klager over at gym er et dårlig fag, fordi den krever at du har et grunnlag o.l. BS :)

Trening. Preikast.

6938338[/snapback]

Vi opererer ikke med kravstid. Vi har det slik at så lenge du forbedrer deg, så er det greit. Så jeg jogga og kosa meg hele veien, og prata med kompiser osv.. Tenker at neste gang må jeg ta i og få en litt bedre tid.

Lenke til kommentar
Run, TeggY. Run!

6938366[/snapback]

:wee:

Vi er liksom en fotballklasse, så jeg tenkte at det skulle bli fotball hver dag. Men neida, vi er ute å jogger 3 ganger i uka, og fotball 2 dager i uka.. Slitsomt, det er det. Men så får jeg forhåpentligvis en bedre kondis av det.

Lenke til kommentar
Hoyhoy. Jeg vil ha utbetalt stipend nå.

6936798[/snapback]

Hvor mye får du i måneden?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ja, jeg vet at han postet det for lenge siden, jeg glemte å svare da

6938317[/snapback]

Faen da. folk som mener man ikke burde kommentere noe som er sagt for "lenge siden" burde fått i ræven. Nå over til svaret. ...eller ikke ^^

@Jeg gjøre deal med deg, du gi meg svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6938264 jeg gi deg... :p

Egentlig så har jeg ikke noe svar på det du. Vet bare at det er 14250 jeg får dette halvåret, har ikke fått noen utbetalingsplan eller noe. Har bare sett resulatet av søknaden på lanekassen.no.

Lenke til kommentar
Spesial-sending på tv2 nå. "vil du bli millionær" med retards.

bruker hjelpemiddel på 5000 kr spm :cry:

6938388[/snapback]

Noes! Skal op for å se nå...

6938399[/snapback]

Haha, genialt, det må jeg nesten se på :D

6938436[/snapback]

det var ikke bokstavelig talt, de er bare veldig dumme de som sitter der :p

nå gikk de ut :cry: med 10 000 kr. det betyr 5000 på hver. er 2 stykker så kommer de ikke lenger enn 10 000 :!:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...