Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er det TV3 driver med nå?

Stopper Simpsons mitt i episoden grunnet tekniske problemer, bruker evigheter på å prøve rette dem, repeterer flere ganger at de skal komme tilbake me Simpsons.

Hva gjør de når de kommer tilbake? Sender litt reklame så over til Sex og singeliv... HRMF!

Lenke til kommentar
Stefan: Du har kjipe forelesningstider :p

6937316[/snapback]

Nok en gang slår sykdommen til. Jeg mente lesesal, ikke forelesningssal. Jeg er her på eget initiativ.

6937466[/snapback]

Du er vel i forelesningssalene på eget initiativ også?

Hvordan er det med vurdering på linjen du går, er det kun en eksamen, eller har du en eller flere oppgaver du må skrive?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Og hva er det TV3 driver med nå?

Stopper Simpsons mitt i episoden grunnet tekniske problemer, bruker evigheter på å prøve rette dem, repeterer flere ganger at de skal komme tilbake me Simpsons.

Hva gjør de når de kommer tilbake? Sender litt reklame så over til Sex og singeliv... HRMF!

6937562[/snapback]

fy flate as tv3 suger. Jaja får laste ned episoden da for å få sett den ferdig!

Lenke til kommentar
Stefan: Du har kjipe forelesningstider :p

6937316[/snapback]

Nok en gang slår sykdommen til. Jeg mente lesesal, ikke forelesningssal. Jeg er her på eget initiativ.

6937466[/snapback]

Du er vel i forelesningssalene på eget initiativ også?

Hvordan er det med vurdering på linjen du går, er det kun en eksamen, eller har du en eller flere oppgaver du må skrive?

6937579[/snapback]

Jo, jeg er nok det, men de er aldri så sene. Jeg er bare her ford jeg er lei hybelen etter en helg med sykdom og kjedsomhet.

Vi får oppgaver i 3 av fagene (hvis jeg ikke husker helt feil) som er obligatoriske og må bli godkjente for å kunne gå opp til eksamen. Deretter er det 2 multiple choice-eksamer, en oppgaveeksamen som skal leveres en gang i desember og en essayeksamen hvor man får valget mellom 3 emner.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Vi får oppgaver i 3 av fagene (hvis jeg ikke husker helt feil) som er obligatoriske og må bli godkjente for å kunne gå opp til eksamen. Deretter er det 2 multiple choice-eksamer, en oppgaveeksamen som skal leveres en gang i desember og en essayeksamen hvor man får valget mellom 3 emner.

6937653[/snapback]

Er litt nysgjerrig, skjønner du, siden jeg snuser litt på psykologifaget selv. Skal i hvert fall ha det som valgfag i år for å få litt mer innsyn i hva det går ut på.

Jeg tror kjønnfordelingen på faget er 1/12 eller noe slikt (jeg representerer 1).

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke VGS være som høyskole/universitet? når historielæreren min sier "og neste gang må dere fortelle resten av klassen om middelalderen" eller hvis vi må ha andre former for framføring/skuespill etc, ønsker jeg meg langt bort.

vil heller komme frivillig på forelesninger og levere inn oppgaver og eksamner isteden for alt dette semi-sosiale tullet.

mister jo helt lysten til å gå på skole når man vet at man skal ha framføring neste dag. mye bedre med helt vanlig, tørre teori-timer.

Lenke til kommentar

6937653[/snapback]

Er litt nysgjerrig, skjønner du, siden jeg snuser litt på psykologifaget selv. Skal i hvert fall ha det som valgfag i år for å få litt mer innsyn i hva det går ut på.

Jeg tror kjønnfordelingen på faget er 1/12 eller noe slikt (jeg representerer 1).

6937701[/snapback]

Jeg gikk i en klasse med 2 gutter og 11 jenter @ VK1 og 5-6 gutter og 15 jenter @ VK2. Her på NTNU er det vel 500/200, men det er rimelig grovt utregnet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...