Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, jeg har 3 poser potetgull(inkludert french fries^^), 20-30 milkyway crispy rolls, og 1 smashbar :wee:

6935905[/snapback]

Hvordan fikk du tak i sååå mange? Var ikke det dyrt?

6935938[/snapback]

Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går). Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

Lenke til kommentar
Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går).  Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

6935968[/snapback]

Kan du sende noen i posten min? Det er den beste sjokkisen på lik linje med smash. Du kan jo ikke ete så mye sjokolade. Da blir du jo feit :innocent:

Lenke til kommentar
Fant de på kiwi. (Les i en tråd i gledesutbrudd, der har jeg skrevet noe om hvor mye jeg fant en gang :p). Fant de på lørdagen, fikk de gratis siden de gikk ut på dato på søndagen(ja i går).  Så de er jo bare 1 dag gammel elns :)

6935968[/snapback]

Kan du sende noen i posten min? Det er den beste sjokkisen på lik linje med smash. Du kan jo ikke ete så mye sjokolade. Da blir du jo feit :innocent:

6935993[/snapback]

hehe, kan jeg vettu. Må få adresse da. kan hende de smelter på veien men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...