Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det var en spesiell telefonsamtale :ermm:

Ingen krasse beskyldninger, men alikevel ikke noe sted hvor jeg kunne prøve å forsvare meg. Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja.

Faen jeg føler meg lurt akkurat nå :dontgetit:

Lenke til kommentar
Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja.

Så du sa med andre ord indirekte "ja, det var eg som gjorde det?"

Eg hadde tviholdt på mi uskyld og vel så det...

Lenke til kommentar
Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja.

Så du sa med andre ord indirekte "ja, det var eg som gjorde det?"

Eg hadde tviholdt på mi uskyld og vel så det...

6934665[/snapback]

Jeg vet det, jeg vet det, jeg er en jævla idiot.

Men faen heller, det er bare å innse for min del at med den skokken av vitner jeg har mot meg tatt i betrakning med min "populæritet" der hjemme, kan jeg sannsynligvis bare glemme noe annet.

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat jeg typen som pleier å gi meg på min uskyld, men når det jeg hører i andre enden av telefonen er den stereotypiske utgaven av "Overbeskyttende Mor™", som snakker sammenhengende i et minutt, allerede har slukt alt hun har hørt av datteren sin rått, og tatt de slutninger hun mener hun må ta for å få meg som syndebukk, da kaster jeg inn håndklet.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg har værken brød eller knekkebrød, og har 0 penger. Jeg kommer til å bli litt sulten denne uka. :hrm: Fikk i meg et halvt knekkebrød til frokost. :(

Iceman™: ikke la deg tråkke på og overdøses med falsk beskyldninger. Du kan ikke innrømme noe som du ikke har gjort. Det blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Iceman™: ikke la deg tråkke på og overdøses med falsk beskyldninger. Du kan ikke innrømme noe som du ikke har gjort. Det blir bare dumt.

6934698[/snapback]

Jeg prøvde å hinte frampå at jeg ikke helt skjønte hva hun mente i samtalen, men hun bare fortsatte.

De hadde faenmeg vurdert å ta ut anmeldelse på meg :nei:

Lenke til kommentar
Å...visste ikke at det var vakter der :p

6934548[/snapback]

Bygdefest på et tilfeldig, lugubert forsamlingslokale ;)

6934552[/snapback]

var det danseband der også eller ? :p

Ok, det var en spesiell telefonsamtale  :ermm:

Ingen krasse beskyldninger, men alikevel ikke noe sted hvor jeg kunne prøve å forsvare meg. Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja.

Faen jeg føler meg lurt akkurat nå  :dontgetit:

6934646[/snapback]

Innrømmet du på en måte at du stjal den ? og skal gjøre det godt igjen med 200kr ?

Lenke til kommentar

Faktum er at "fornærmede" faktisk har fått tak i veske, med innhold igjen, eneste grunnen til at de skal presse meg for penger er at hun sperret mobilen sin, og at det visstnok koster penger å "avsperre" den.

Jeg orker ikke å bråke mer med det, 200 kr er et innhugg i budsjettet jeg kan leve med.

Og til Espen; ikke danseband denne helgen, men det går rykter om noe med det oppi der neste helg. Da holder jeg meg på hybelen med jenta mi ;)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...