lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Haha. Bygdefest er morro. Jeg var på en sofistikert sosial sammenkomst jeg. Med tequila. 6934579[/snapback] Slike sammenkomster liker man. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Slike sammenkomster liker man. 6934580[/snapback] Absolutt. Det var veldig trivelig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ok, det var en spesiell telefonsamtale Ingen krasse beskyldninger, men alikevel ikke noe sted hvor jeg kunne prøve å forsvare meg. Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja. Faen jeg føler meg lurt akkurat nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ojsann, nå er jeg våken. Våkna av at magen gjør vondt. Rare greier. Håper du blir hvitvaska av purken iceman, høres ikke bra ut hvis du er uskyldig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det mest skremmende her var at detta kvinnfolket etter å alt å dømme hadde klart å spore opp så innmari mye informasjon om meg, deriblant telefonnummeret, hvor jeg har hybel og at jeg går på skole i Hamar, ikke akkurat informasjon som er spredd til så mange der hjemme. Lenke til kommentar
roht Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja. Så du sa med andre ord indirekte "ja, det var eg som gjorde det?" Eg hadde tviholdt på mi uskyld og vel så det... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja. Så du sa med andre ord indirekte "ja, det var eg som gjorde det?" Eg hadde tviholdt på mi uskyld og vel så det... 6934665[/snapback] Jeg vet det, jeg vet det, jeg er en jævla idiot. Men faen heller, det er bare å innse for min del at med den skokken av vitner jeg har mot meg tatt i betrakning med min "populæritet" der hjemme, kan jeg sannsynligvis bare glemme noe annet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lei situasjon. Skjønner jo at du bare vil ha saken ut av verden, men siden det ikke er deg, ville iallfall jeg nektet. Du er jo uskyldig, hvorfor skal du da betale? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Synes du skulle hold på ditt jeg. Skal ikke gi etter på slikt... Spesielt hvis du er rimelig sikker på at du ikke gjorde det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Nå er ikke akkurat jeg typen som pleier å gi meg på min uskyld, men når det jeg hører i andre enden av telefonen er den stereotypiske utgaven av "Overbeskyttende Mor™", som snakker sammenhengende i et minutt, allerede har slukt alt hun har hørt av datteren sin rått, og tatt de slutninger hun mener hun må ta for å få meg som syndebukk, da kaster jeg inn håndklet. Endret 25. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har værken brød eller knekkebrød, og har 0 penger. Jeg kommer til å bli litt sulten denne uka. Fikk i meg et halvt knekkebrød til frokost. Iceman™: ikke la deg tråkke på og overdøses med falsk beskyldninger. Du kan ikke innrømme noe som du ikke har gjort. Det blir bare dumt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fy f**n jeg hater slike mødre, god troende dri*t kjerringer! Nå skjønner jeg nesten at du sa deg skyldig Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Iceman™: ikke la deg tråkke på og overdøses med falsk beskyldninger. Du kan ikke innrømme noe som du ikke har gjort. Det blir bare dumt. 6934698[/snapback] Jeg prøvde å hinte frampå at jeg ikke helt skjønte hva hun mente i samtalen, men hun bare fortsatte. De hadde faenmeg vurdert å ta ut anmeldelse på meg Lenke til kommentar
roht Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Anbefalar deg til å tenkje på svaret ditt på nytt, ikkje gje etter for sånne mødre. Og ryktet ditt blir jo ikkje betre av at du "innrømmer" at du gjorde det... Sei nei, gå til purken, med denne tråden som bevis! Ikkje gje deg! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Å...visste ikke at det var vakter der 6934548[/snapback] Bygdefest på et tilfeldig, lugubert forsamlingslokale 6934552[/snapback] var det danseband der også eller ? Ok, det var en spesiell telefonsamtale Ingen krasse beskyldninger, men alikevel ikke noe sted hvor jeg kunne prøve å forsvare meg. Skal visst møte "fornærmede" i Hamar i morgen, be om unnskyldning og betale 200 kr, søren så mye enklere enn å måtte begynne å stresse med anmeldelser og slikt tull, så jeg takket ja. Faen jeg føler meg lurt akkurat nå 6934646[/snapback] Innrømmet du på en måte at du stjal den ? og skal gjøre det godt igjen med 200kr ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Faktum er at "fornærmede" faktisk har fått tak i veske, med innhold igjen, eneste grunnen til at de skal presse meg for penger er at hun sperret mobilen sin, og at det visstnok koster penger å "avsperre" den. Jeg orker ikke å bråke mer med det, 200 kr er et innhugg i budsjettet jeg kan leve med. Og til Espen; ikke danseband denne helgen, men det går rykter om noe med det oppi der neste helg. Da holder jeg meg på hybelen med jenta mi Endret 25. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Angrer på at jeg sa at jeg skulle dra til byen idag. Jeg har ikke noe lyst! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Angrer på at jeg sa at jeg skulle dra til byen idag. Jeg har ikke noe lyst! 6934731[/snapback] Så ikke dra? Jeg selv skal på byen idag Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Så ikke dra? 6934755[/snapback] Må dra. Har ting jeg må fixe idag og som ikke kan vente Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Må dra. Har ting jeg må fixe idag og som ikke kan vente 6934761[/snapback] Se positivt på det du. Det vil alltids hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg