Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nååh, du er like sympatisk som meg  :love:

6934480[/snapback]

Oida, jeg overså visst fikk for seg, unnskyld sarkasmen.

6934498[/snapback]

Sarkasme er alltid kos.

Har forsåvidt hørt i ettertid at dette var en av de festene som er fra tid til annen hvor vesker og sekker var mer eller mindre fritt vilt, glad jeg tviholdt på sekken min.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Ok, jeg skal nå i teorien skrive en artikkel om blogging, og hvordan det påvirker journalistikken etc. Men hvor er inspirasjonen?!

6934522[/snapback]

Jeg holder inspirasjonen din som gissel.

Kan frigis i bytte mot informasjon om den fordømte veska, levert innen 1130.

EDIT @P: Personlig syne jeg det er enklere å bære med seg en sekk enn en pose.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Hele jævla staten er no forbaska piss, folk er så latterlig teite.

Må gjøre alt på teitest mulig måte. Skal man ha noe gjort må man gjøre alt selv, uansett arbeidsoppgave.

Ikke nokk med at alt gjøres teit, det gjøres på den vanskeligste måten som går ann å få til. Istedet for å bruke vinduskonvolutter så skriver de på hvert et sabla brev, det høres kanskje ikke ille ut. Men når du tenker at det faktisk er 2000 brev i året så snakk vi om mye tid her.

Nå stikker jeg å bestiller Vinduskonvolutter til fylkeskommunen får jeg sprekker av frustrasjon.

Lenke til kommentar
De har jo ikke noe bevis for at du har stjelt den, såkalte "øyevitner". Fan, de var sikkert like fulle som deg

6934537[/snapback]

Vaktene skal etter sigende være edru, men når en av de drita fulle folka som beskylder meg sier "FÅ EN VEST" og faktisk får en vest av en tilfeldig vakt, så mener jeg at det senker vaktenes troverdighet en 30-40 hakk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...