TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) The Strategy-player: Heldiggris. Kan tenke meg at du sitter der med et smil rundt munnen, ja. 6933921[/snapback] Joa, et aldri så lite et ^^ Planen er å få kjøpt en bærbar til rundt 10 000 kroner innen julen, så det virker jo som det er i rute, også har jeg jo litt å bistå med fra sparekontoen, om jeg vil fremskaffe den tidligere. Så dette var godnyheter ja. NB: Hvis de fra lånekassen skulle finne på å lese dette : Den skal blant annet brukes til skolearbeid Endret 25. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 TSP: Hvorfor lån? 20k i stipend er vel nok? Får like mye i stipend, men ikke noe lån selv. Uff. Skole idag. Vet ikke helt hvordan jeg skal overleve dagen. Jeg savner Maria så utrolig mye, og jeg snakket med henne i går kveld og uff, ingenting kommer til å fungere mellom oss tydeligvis. Dritt =/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hmm... hva kjøper man av PSdata, borsett fra 2 nye disker? det er egentlig ingen ting jeg trenger, men forslag mottas! Har ikke evig mye penger =) Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Se hva jeg skal kjøpe meg! Logitech X-530 Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Neivel, da. Nå stikker jeg på skolen. Snakkast! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Gud, jeg kjeder meg naa. Kan noen finne paa noe jeg kan more meg over? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Se hva jeg skal kjøpe meg! Logitech X-530 6933949[/snapback] Jeg har disse jeg, mye bedre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 God morgen alle sammen Hva skjer her i dag da? Sitter og overfører musikk jeg, til mobilen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Good morning campers Som vanlig har vi klart å forsove oss bittelitt, men klarer som vanlig å så vidt holde oss innenfor den magiske fraværsgrensa. Og angående stipendet til TSP her, så så jeg til min store glede at lanekassen var i humør til å tildele meg den den nette sum av 53000 i løpet av skoleåret, uten noen form for lån. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tysk, hurra. Vi har om nazisme, og læreren er helt i hundre ^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hmm... hva kjøper man av PSdata, borsett fra 2 nye disker? det er egentlig ingen ting jeg trenger, men forslag mottas! Har ikke evig mye penger =) 6933948[/snapback] Gjør som meg... spar penga. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tysk, hurra. Vi har om nazisme, og læreren er helt i hundre ^^ 6934068[/snapback] Dere er heldige da, jeg hadde lyst til å lære om det på skolen jeg også, men vi toucha det bare såvidt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Forkjøla, trøtt, tett, slapp, blæ. Dette blir en fin skoledag. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Wow. Prøvde akkurat en Pray demo. Veldig bra spill egentli Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Merkelig, jeg er helt apatisk bare fordi jeg ikke finner en penn Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Roger / sier:Gamer delen av forumet e ute av balanse! Den største ps3 fanen der(Aveans) inrømme å ha kjøpt se xbox! Endret 25. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Roger / sier:Gamer delen av forumet e ute av balanse! Den største ps3 fanen der(Aveans) inrømme å ha kjøpt se xbox! 6934124[/snapback] Ja, jeg kan forstå hvordan sånne ting ødelegger folk litt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, jeg kan forstå hvordan sånne ting ødelegger folk litt 6934132[/snapback] Jepp, totalt kaos nå ^^ Så hva skjer da? Jeg sitter på jobb og chiller, samtidig som jeg laster ned ting på pcen hjemme med å bruke Log Me In Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hva skjer? Jo, det skal jeg si deg; Jeg sitter med dagen lille oppgave i Linux, og er helt apatisk fordi jeg ikke finner en penn til å kåle ned litt småting med. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Oppgave brukere og rettigheter. Oppgaven er beregnet å ta ca 5 skoletimer. Innledning. Oppgaven skal planlegges, gjennomføres og dokumenteres. Planleggingen skal inneholde en tidsplan. Du skal drifte linuxserveren for et større idrettslag. Laget er oppdelt i følgende avdelinger: Ski, fotball, friidrett og håndball. 20 personer skal kunne logge seg på serveren. Fem personer er tilsluttet hver avdeling. OBS! Benytt symbolske/soft linker fra brukernes hjemmeområder. Følgende kriterier er satt: * Alle 20 brukere skal ha en felles mappe med skrive og leserettigher til alle. Ingen andre skal ha tilgang. * Alle avdelinger skal ha en egen mappe der alle andre bare har leserettigheter. * Håndball og fotball skal ha en felles mappe der bare de har skrive- og leserettigheter. Andre kan lese. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg skal på butikken å kjøpe meg frokost, josses! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg