Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

The Strategy-player: Heldiggris. Kan tenke meg at du sitter der med et smil rundt munnen, ja.

6933921[/snapback]

Joa, et aldri så lite et ^^ Planen er å få kjøpt en bærbar til rundt 10 000 kroner innen julen, så det virker jo som det er i rute, også har jeg jo litt å bistå med fra sparekontoen, om jeg vil fremskaffe den tidligere. Så dette var godnyheter ja.

NB: Hvis de fra lånekassen skulle finne på å lese dette :p : Den skal blant annet brukes til skolearbeid :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSP: Hvorfor lån? 20k i stipend er vel nok? :p

Får like mye i stipend, men ikke noe lån selv.

Uff. Skole idag. Vet ikke helt hvordan jeg skal overleve dagen. Jeg savner Maria så utrolig mye, og jeg snakket med henne i går kveld og uff, ingenting kommer til å fungere mellom oss tydeligvis. Dritt =/

Lenke til kommentar

Good morning campers :D

Som vanlig har vi klart å forsove oss bittelitt, men klarer som vanlig å så vidt holde oss innenfor den magiske fraværsgrensa.

Og angående stipendet til TSP her, så så jeg til min store glede at lanekassen var i humør til å tildele meg den den nette sum av 53000 i løpet av skoleåret, uten noen form for lån. :love:

Lenke til kommentar

hva skjer?

Jo, det skal jeg si deg; Jeg sitter med dagen lille oppgave i Linux, og er helt apatisk fordi jeg ikke finner en penn til å kåle ned litt småting med.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Oppgave brukere og rettigheter.

Oppgaven er beregnet å ta ca 5 skoletimer.

Innledning.

Oppgaven skal planlegges, gjennomføres og dokumenteres.

Planleggingen skal inneholde en tidsplan.

Du skal drifte linuxserveren for et større idrettslag. Laget er oppdelt i følgende avdelinger:

Ski, fotball, friidrett og håndball. 20 personer skal kunne logge seg på serveren. Fem

personer er tilsluttet hver avdeling.

OBS! Benytt symbolske/soft linker fra brukernes hjemmeområder.

Følgende kriterier er satt:

* Alle 20 brukere skal ha en felles mappe med skrive og leserettigher til alle. Ingen andre skal ha tilgang.

* Alle avdelinger skal ha en egen mappe der alle andre bare har leserettigheter.

* Håndball og fotball skal ha en felles mappe der bare de har skrive- og leserettigheter. Andre kan lese.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...