Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arinomi, my jedi master.

muslimpraying.jpg

6933820[/snapback]

Ah, my Padawan. Are you staying up, when there is training in the morning?

6933825[/snapback]

Haha, det DER har jeg faktisk sett. Jobba som murer en vinter en gang. Og da hadde vi en iraker/iraner ... ja muslim iallefall på jobblaget. Så venta vi på en betongbil som skulle komme, og når betongen kommer - så må alle skuffe som faen så den blir fordelt jevnt før den stivner. Det vet alle.

Så kommer betongen! Hva skjer?

Jo denna muslimen vår kikker dumt opp på himmelen og sola, også drar han opp et digert teppe fra innersia av buksebeinet. Gud veit hvordan han fikk plass til den rullen langs beinet. Mannen kaster det utover bakken ved siden av betongbilen og snur seg mot sola og setter rævva i været som på bildet. Sjefen tilter jo bokstavelig talt i vinkel og hyler og bærer seg på muslimen, som ikke enser et eneste ord mens han skifter fra rævva i været til henda mot sola. Jeg holdt seriøst på å le meg spent ihjæl der jeg stod og vassa i betong.

Plutselig var han ferdig, og da rullan sammen teppet, stappa den ned i buksa igjen og hoppa som satan var i rævva på'n ut i betongen igjen og skuffa så svetten spruta. Sjefen tok det opp med han senere, men ikke stort han fikk gjort med det i følge fagforeninga til muslimen.

Artig ... ANSETT NORDMENN!

Lenke til kommentar
Til meg? :p

Hvertfall, så er det litt rart, for føler meg litt bedre etter å ha sitti oppe så lenge. Lurer på om jeg skal mekke meg rett-i-koppen tomatsuppe :wee:

Men ender vel bare opp med å vekke alle som sover her i huset

Ikke frist meg, det er dritgodt :dribble:

Stratosen min hadde luft :cry:

Lenke til kommentar

Det var en gang en bruker som het "The Strategy-player, men de fleste, inkludert han selv , nøyde seg med å kun si "TSP". Det var en mandags morgen det hendte. TSP oppdaget at han på en stund ikke hadde vært på lanekassen.no og surfet seg dit. Når han var komt langt om lengre og lengre enn langt, så han stedet man måtee trykke på for å logge inn, han trykket på "logg inn" og siden "TSP" var så smart at man ble logget inn autmoatisk ble han det. Så gikk han inn og skulle se om han hadde fått noe bistand fra staten. Han hadde ikke fått noen tekstmelding eller e-mail som de skrev han skulle bli oppdatert med når han logget seg inn første gangen, men han ville likevel sjekke. Dessuten var det jo tredje gangen han var komt på dette stedet og alle gode ting er jo tre. Så så han det, han hadde fått 10400 i stipend dette halvåret og 10400 i stipend neste halvår. Pluss et lån på 4250 kroner ganger to. Etter dette levde "TSP" likevel i mang en time etterpå.

Litt tidsfordriv på morrakvisten og en annerledes måte å utrykke glede på. =)

Oppsummering: har fått totalt 29300 kroner i stipend+lån :D

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...