Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Nesten så jeg kjøpte 5 sesonger med family guy nå... mye moro for 1000 kr da.. Hvor hvor? Me want, ME WANT! Edit: Natta -Redhead- Endret 25. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Pokker heller, trur jeg hiver dataen til sides og trekker dynen litt lenger opp samtidig som jeg lukker øynene og entrer drømmeland. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Færlt så mange som feiger ut nå da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nesten så jeg kjøpte 5 sesonger med family guy nå... mye moro for 1000 kr da.. Hvor hvor? Me want, ME WANT! Edit: Natta -Redhead- 6933855[/snapback] http://www11.cd-wow.com/searchresults_dvd....ield=family+guy Må nesten kjøpe litt Godnatt Redhead Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Færlt så mange som feiger ut nå da 6933858[/snapback] Jeg er ganske så sjuk, så burde vært i seng for flere timer sia Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 http://www11.cd-wow.com/searchresults_dvd....ield=family+guy Kjipt at det var på ei helt ukjent side Orker ikke begynne å lage profil osv osv.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 fy på deg 6933864[/snapback] Til meg? Hvertfall, så er det litt rart, for føler meg litt bedre etter å ha sitti oppe så lenge. Lurer på om jeg skal mekke meg rett-i-koppen tomatsuppe Men ender vel bare opp med å vekke alle som sover her i huset Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Arinomi, my jedi master. 6933820[/snapback] Ah, my Padawan. Are you staying up, when there is training in the morning? 6933825[/snapback] Haha, det DER har jeg faktisk sett. Jobba som murer en vinter en gang. Og da hadde vi en iraker/iraner ... ja muslim iallefall på jobblaget. Så venta vi på en betongbil som skulle komme, og når betongen kommer - så må alle skuffe som faen så den blir fordelt jevnt før den stivner. Det vet alle. Så kommer betongen! Hva skjer? Jo denna muslimen vår kikker dumt opp på himmelen og sola, også drar han opp et digert teppe fra innersia av buksebeinet. Gud veit hvordan han fikk plass til den rullen langs beinet. Mannen kaster det utover bakken ved siden av betongbilen og snur seg mot sola og setter rævva i været som på bildet. Sjefen tilter jo bokstavelig talt i vinkel og hyler og bærer seg på muslimen, som ikke enser et eneste ord mens han skifter fra rævva i været til henda mot sola. Jeg holdt seriøst på å le meg spent ihjæl der jeg stod og vassa i betong. Plutselig var han ferdig, og da rullan sammen teppet, stappa den ned i buksa igjen og hoppa som satan var i rævva på'n ut i betongen igjen og skuffa så svetten spruta. Sjefen tok det opp med han senere, men ikke stort han fikk gjort med det i følge fagforeninga til muslimen. Artig ... ANSETT NORDMENN! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Til meg? Hvertfall, så er det litt rart, for føler meg litt bedre etter å ha sitti oppe så lenge. Lurer på om jeg skal mekke meg rett-i-koppen tomatsuppe Men ender vel bare opp med å vekke alle som sover her i huset Ikke frist meg, det er dritgodt Stratosen min hadde luft Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 http://www11.cd-wow.com/searchresults_dvd....ield=family+guy Kjipt at det var på ei helt ukjent side Orker ikke begynne å lage profil osv osv.. 6933867[/snapback] Hater slikt selv. Tiltak da gitt. Men nå begynner jeg og føle meg som et ælgkadaver. zzzzzz *poff* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ikke frist meg, det er dritgodt Stratosen min hadde luft 6933871[/snapback] Mhm, I know Serlig den Maggi, med pastaskruer i Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mhm, I know Serlig den Maggi, med pastaskruer i Ja hysj! Spiste to sånne etter hverandre her om dagen, så mye godt på så kort tid Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå er det gratis pølse til meg på esso Tiltak. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 legger meg nå jeg Jeg tror jeg trenger litt søvn. Kan ikke huske sist gang jeg sov over 5 timer Ha det kult alle sammen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 legger meg nå jeg Jeg tror jeg trenger litt søvn. Kan ikke huske sist gang jeg sov over 5 timer Ha det kult alle sammen Hehe, snakkes da. God natt og sov godt Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Men da la jeg meg. natta Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Natta alle sammen.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Det var en gang en bruker som het "The Strategy-player, men de fleste, inkludert han selv , nøyde seg med å kun si "TSP". Det var en mandags morgen det hendte. TSP oppdaget at han på en stund ikke hadde vært på lanekassen.no og surfet seg dit. Når han var komt langt om lengre og lengre enn langt, så han stedet man måtee trykke på for å logge inn, han trykket på "logg inn" og siden "TSP" var så smart at man ble logget inn autmoatisk ble han det. Så gikk han inn og skulle se om han hadde fått noe bistand fra staten. Han hadde ikke fått noen tekstmelding eller e-mail som de skrev han skulle bli oppdatert med når han logget seg inn første gangen, men han ville likevel sjekke. Dessuten var det jo tredje gangen han var komt på dette stedet og alle gode ting er jo tre. Så så han det, han hadde fått 10400 i stipend dette halvåret og 10400 i stipend neste halvår. Pluss et lån på 4250 kroner ganger to. Etter dette levde "TSP" likevel i mang en time etterpå. Litt tidsfordriv på morrakvisten og en annerledes måte å utrykke glede på. =) Oppsummering: har fått totalt 29300 kroner i stipend+lån Endret 25. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 The Strategy-player: Heldiggris. Kan tenke meg at du sitter der med et smil rundt munnen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg