Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, husker jeg falt for de filmene første gang jeg så reklame om de på tv. Var ikke gamle jenta da :p

''Ring nr*blablabla* og få 5 trinity filmer til kr ??(husker ikke prisen)''

Så fikk overtalt mamma til å ringe og bestille de til meg :love: Nå står de fint plassert i hylla med mange andre gode gamle VHS'er. Har sett dem en del ganger ja :wee:

Jepp, får gjøre som trinity, ligge å slappe av, mens hesten går dit den vil. Er sikkert fremme i morra en gang :p

Lenke til kommentar
Hehe, husker jeg falt for de filmene første gang jeg så reklame om de på tv. Var ikke gamle jenta da :p

''Ring nr*blablabla* og få 5 trinity filmer til kr ??(husker ikke prisen)''

Så fikk overtalt mamma til å ringe og bestille de til meg :love: Nå står de fint plassert i hylla med mange andre gode gamle VHS'er. Har sett dem en del ganger ja :wee:

Jepp, får gjøre som trinity, ligge å slappe av, mens hesten går dit den vil. Er sikkert fremme i morra en gang :p

6933669[/snapback]

Nei så tøft, da skal jeg notere det til HW LAN så kan man nevne det :p hehe..

husker selv når det var reklme på tv-en om de, var nok ikke gamle karen jeg da, men jeg bestilte aldri og gud jeg angrer på det den dag i dag, men hva kan man gjøre?

Hmm, i ditt tilfelle blir det vel en scooter, eller har du hest kanskje? :D

Elkser det når han bare legger seg til å sove på hesten sin.. :love:

Lenke til kommentar
@-Redhead-: du er jente. Har fått en parfyme jeg skal bytte. Den koster 550 spenn. Hva bruker man så mye penger på i en parfymebutikk (les: esthetique) ?

Trenger hjelp, er ikke så jentete.  :)

Link til hjemmesiden for butikken: http://www.esthetique.no/index_forside.htm

6933675[/snapback]

Vel. Må si jeg ikke bruker mye penger på parfyme, er leengesiden jeg kjøpte en flaske. Du lurer på hvilken du kan bytte til?

Vel, som sagt, jeg er ingen stor parfymekjenner :p

Lenke til kommentar
Vel. Må si jeg ikke bruker mye penger på parfyme, er leengesiden jeg kjøpte en flaske. Du lurer på hvilken du kan bytte til?

6933685[/snapback]

Vil ikke ha parfyme. Det har jeg allerede. Vil ha noe annet. :hmm:

Er den her jeg skal bytte

Lenke til kommentar

6933685[/snapback]

Vil ikke ha parfyme. Det har jeg allerede. Vil ha noe annet. :hmm:

Er den her jeg skal bytte

6933688[/snapback]

Altså, det er parfymeri? hva annet kan du kjøpe der? :!:

Lenke til kommentar
Nei så tøft, da skal jeg notere det til HW LAN så kan man nevne det :p hehe..

husker selv når det var reklme på tv-en om de, var nok ikke gamle karen jeg da, men jeg bestilte aldri og gud jeg angrer på det den dag i dag, men hva kan man gjøre?

Hmm, i ditt tilfelle blir det vel en scooter, eller har du hest kanskje? :D

Elkser det når han bare legger seg til å sove på hesten sin..  :love:

6933682[/snapback]

Bare jeg kommer meg på lan da. Må få tilbake hovedkortet mitt i tide.

Har ikke scooter eller hest, tenkte å ta lappen og bruke fatterns gamle Tempo Lett Corvette(:D) Men Lappen blei for dyr, så det ble ikke no av :( Men så er bil det neste da.

Åh, ja. Når han sovner på hesten og blir dratt over både land og vann. Så gomler'n alltid i seg hauger med bønner og loff. Haha, men er slossinga som topper det hele. Lyden på slagene er jo så overdrevent at det blir gøy :D Kan prate lenge om de filmene ja :wee:

Edit: @ Mushi: under produkter(på den sia du fant) Så er det jo litt forskjellig, som ansiktspleie, solpleie, makeup, kroppspleie og hår.

Jeg hadde kanskje gått for noe innen kroppspleie, makeup eller hår tror jeg

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Huff, ja de filmene er bare legendariske. Finnest ikke mye som topper de altså :)

Du SKAL på lan, du skulle modifisere meg så jeg gleder meg :!:

Men gutter og jenter :wee: nå legger jeg meg :) jeg er vel tiblake i morgen utpå dagen - oppfør dere pent så lenge da :)

Overlater ansvaret til mushi jeg :p

Lenke til kommentar
Altså, det er parfymeri? hva annet kan du kjøpe der? :!:

6933692[/snapback]

Sminke? :!:

Uh! jeg er så lite jentete at det er tragisk. Håper ejg kan få cash :wee:

6933698[/snapback]

Driver ikke du å bleiker håret ditt innimellom? Da kan du jo kjøpe noe innen hårpleie? De hadde det der tror jeg

Lenke til kommentar
*vente på at Aalton skal legge seg :evil: *

6933712[/snapback]

Pass deg bundy, ellers blir det spankings! :mad:

Redline: jeg har faktisk ikke blaika håret mitt mer enn to ganger i hele mitt liv, og det har vært de to siste gangene jeg har farget det. Kan jo kjøpe litt rød hårfarge :) Blir nok lilla hår til hw-lan hvis jeg får bli med :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...