Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner bare ikke hva som er så underholdende.. :shrug:

6933495[/snapback]

Det er et fint avbrekk fra all enstemmigheten.

"Jeg er på skolen!"

"AMAGAD! Jeg også!"

"LOLOLO! Er det sant?"

"Ja, men nå skal jeg hjem!"

"AMAGAD! Det skal jeg òg!"

"LOLOLO! Er det sant?"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Som fredrikrb sa, det siste døgnet har jo vært et av de mest underholdende i SO5 sin historie, cirka annehver post har vært støtende på et eller annet vis, og jeg tror tråden har vært stengt tre ganger (eller er det bare to?).

Skjønner ikke hva dere finner morsomt. Ingen poster har vært støtende for meg.

6933470[/snapback]

Endel innlegg som oppfattes støtende av brukere er ikke ment slik, det har vært ironi, sarkasme osv. Men det er ingen unnskyldning om mottakeren oppfatter det som støtende. Å prøve på slikt overfor fremmede folk er mildt sagt ikke smart, noe endel brukere har fått erfare.

Det er som alle mobberne på skolen som aldri mente å mobbe, men allikevel er det haugevis med unger som føler seg mobbet.

Løsningen er ganske enkelt at de som skal være så forbannet morsomme i SO på andres bekostning passer nebbet sitt litt og vurderer litt hvem man slenger en kommentar til eller ikke. Enkelt skjønner ikke at det er en dårlig ide å prøve intern humor på noen som ikke er, ja, interne :)

En haug med brukere har følt seg både mobbet og angrepet. At de som stod bak ikke hadde det som intensjon hjelper i så måte fint lite. Nesetippen er fint å tenke litt forbi og man må skjønne at man må være litt varsom med kommentarer rettet mot andre fremmede mennesker :)

Lenke til kommentar
En haug med brukere har følt seg både mobbet og angrepet. At de som stod bak ikke hadde det som intensjon hjelper i så måte fint lite. Nesetippen er fint å tenke litt forbi og man må skjønne at man må være litt varsom med kommentarer rettet mot andre fremmede mennesker :)

Jaok. Skjønner ikke hvorfor folk tar det så tungt. Dette er internett, en haug med andre folk man ikke kjenner. Hvorfor skal man la seg påvirke av folk som i utgangspunket er et 0 for deg? :hmm:

Men det betyr ikke at alle kan gå å slenge dritt og sånnt. Man skal vel helst prøve å unngå at folk ikke trives, eller? :)

Lenke til kommentar
Oida. Reiste meg akkuratt fra stolen, så ble alt svart, nesten så jeg deisa rett i bakken. :S Fikk heldigvis satt meg fort ned. Nå er jeg litt småkvalm :/

6933528[/snapback]

For lavt blodstrøm til hjernen og vips pang.

6933538[/snapback]

Dette er da ikke farlig? Har det ganske ofte :p

Lenke til kommentar

Jaok. Skjønner ikke hvorfor folk tar det så tungt. Dette er internett, en haug med andre folk man ikke kjenner. Hvorfor skal man la seg påvirke av folk som i utgangspunket er et 0 for deg? :hmm:

6933533[/snapback]

Fordi folk rett og slett ikke skal slenge rundt seg med slike meninger. Det har med trivsel på forumet. Dette forumet er ikke til kun for brukere som en knippe "kule" folk mener er verdig, mens de man ikke liker skal være fritt vilt til å bli flamet.

Har man store behov for å flame og angripe brukere så har man intet på diskusjon.no å gjøre og jeg kan gjerne gi vedkommende tuppen i rævva, selv om det er brukere som kan være enorme ressurser ellers på forumet.

Om man absolutt bare må ha utbrudd ovenfor andre så finn et annet forum. Slik fremferd har overhodet ingen hensikt og om tolleransen er såpass lav at man må bruke tid på å flame andre så er det bye-bye.

Det er faktisk mulig å ignorere folk man ikke takler. Det hjelper ikke å mobbe eller flame vedkommende.

Det skal ikke være slik at brukere skal ignorere flaming man blir utsatt for. Brukere skal la være å flame. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

6933533[/snapback]

selv om det er internett og folk man ikke kjenner, og kanskje personen er et null for deg, så betyr ikke det at man ikke kan bli såret.

Den som slenger kommentaren tenker kanskje at det bare er en liten bagatell, men den som tar imot ser kanskje litt annerledes på kommentaren, og tar det til seg. Og blir såret.

Man skal passe på litt hva man sier, noen som tar seg lett nær av ting. Ikke alle er like.

Så tenk før man sier/skriver noe

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...