Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Mye festlig altså ... men at moderatorer faktisk lar enkelte personangrep tilbake i denne tråden gå ustraffet uten permanent ban fra siden er ganske utrolig. Enkelte ganger faktisk JEG reagerer - å det er jo faktisk en prestasjon i seg selv.

6933340[/snapback]

Flere personer kan lese en ting og tolke ting forskjellig. Ser man noe så RAPPORTER og det blir tatt hand om..

6933353[/snapback]

Det siste døgnet har det vært episoder hvor det har vært flere personangrep. Skal ikke nevne navn, men det ble ikke akkurat gjort noe særlig med dette.

6933403[/snapback]

Du vet nok ikke alt som foregår i kulissene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det siste døgnet har det vært episoder hvor det har vært flere personangrep. Skal ikke nevne navn, men det ble ikke akkurat gjort noe særlig med dette.

6933403[/snapback]

Det er jeg klar over. Og det blir gjort ting med det, selv om dere ikke ser resultatet i form av en liste som sier om personer har fått warn eller ikke.
Lenke til kommentar

Ja for det er så underholdende når voksne (i alder) mennesker skal ty til massiv flaming.

Mer tull og jeg gidder ikke engang vurdere å være snill. Folk skal kunne poste på forumet uten å ha folk hengende over seg for å kritisere ens person.

Det er tusenvis av brukere her inne, helt klart vil man komme over folk man ikke kan fordra. Da er ikke løsningen å fortelle vedkommende dette. Man må lære seg å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Ja for det er så underholdende når voksne (i alder) mennesker skal ty til massiv flaming.

Mer tull og jeg gidder ikke engang vurdere å være snill. Folk skal kunne poste på forumet uten å ha folk hengende over seg for å kritisere ens person.

Det er tusenvis av brukere her inne, helt klart vil man komme over folk man ikke kan fordra. Da er ikke løsningen å fortelle vedkommende dette. Man må lære seg å holde kjeft.

6933429[/snapback]

Well said actually.

Den skal jeg mekke en kaffekopp for!

Lenke til kommentar
Hva er morsomt med personangrep?

6933428[/snapback]

Som fredrikrb sa, det siste døgnet har jo vært et av de mest underholdende i SO5 sin historie, cirka annehver post har vært støtende på et eller annet vis, og jeg tror tråden har vært stengt tre ganger (eller er det bare to?).

-Nattinatt, NorthGarden!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Som fredrikrb sa, det siste døgnet har jo vært et av de mest underholdende i SO5 sin historie, cirka annehver post har vært støtende på et eller annet vis, og jeg tror tråden har vært stengt tre ganger (eller er det bare to?).

Skjønner ikke hva dere finner morsomt. Ingen poster har vært støtende for meg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere finner morsomt. Ingen poster har vært støtende for meg.

6933470[/snapback]

Selfølgelig ikke, du er jo en Demon, og fra himmelen attpå til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...