Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant, mushi er også en attention-whore  :tease:

Du vet jeg mener det godt :)

6933287[/snapback]

Just gotta love the attention :love:

Attention_Whore2.jpg

EDIT: fikk akkurat en parfyme av en kompis fordi han hadde slått opp med dama han skulle gi den til :)

Fikk den her:

glam.jpg

Skal byttes tror jeg :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Dere og heeele den IRC-tråden her skulle faktisk vært skutt.

Jeg ler så mye her inne av enkelte at det er helt utrolig.

Og ja, mye attention-whores her som faktisk bruker denne tråden for sosial omgang.

Mye festlig altså ... men at moderatorer faktisk lar enkelte personangrep tilbake i denne tråden gå ustraffet uten permanent ban fra siden er ganske utrolig. Enkelte ganger faktisk JEG reagerer - å det er jo faktisk en prestasjon i seg selv.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Mye festlig altså ... men at moderatorer faktisk lar enkelte personangrep tilbake i denne tråden gå ustraffet uten permanent ban fra siden er ganske utrolig. Enkelte ganger faktisk JEG reagerer - å det er jo faktisk en prestasjon i seg selv.

6933340[/snapback]

Flere personer kan lese en ting og tolke ting forskjellig. Ser man noe så RAPPORTER og det blir tatt hand om..
Lenke til kommentar

6933340[/snapback]

Er en del puslete moderatorer her vettø ;)

Lenke til kommentar

6933340[/snapback]

Og det er noe som vil bli gjort noe med, tro du meg. Er ikke akkurat som om jeg har lyst til å være her inne.

Men alle de snille og greie får bare fortsette og prøve å ha et godt humør og ikke la sure mods ødelegge stemningen.

Lenke til kommentar

6933340[/snapback]

Flere personer kan lese en ting og tolke ting forskjellig. Ser man noe så RAPPORTER og det blir tatt hand om..

6933353[/snapback]

Det siste døgnet har det vært episoder hvor det har vært flere personangrep. Skal ikke nevne navn, men det ble ikke akkurat gjort noe særlig med dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...