Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skal mye til før en "fornærmelse" på nettet går inn på meg og jeg begynner å slenge dritt tilbake :) Er herda etter 10 år som online-junkie.

6931873[/snapback]

Poenget mitt er at man kan ikke forsvare all dritten her med at man ikke blir tvunget til å lese det.

- Kelner, det er mugg på maten min.

- Og så? Du ikke spise den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som er dumme vettu, bare noen som er mindre smarte..

Og vakke det jeg tenkte på, men mye kosligere å ligge i en stor og god seng. Enn en bitteliten seng!  :whistle:

6931911[/snapback]

Altfor mange mennesker er dumme, dessverre.

Vi kan bare stable i høyden, så blir det god plass. :)

Lenke til kommentar
Forresten så har jeg kontinental madrass, 220x220 pjuus. Så kom deg hit.

6931915[/snapback]

Det hørtes litt bedre ut ja :whistle: Ingen "frekke" kommentarer heller, regne snillingen jo :whistle:

6931928[/snapback]

Tenkt også på at jeg har hele 8 puter og en dobbel dyne om det skulle falle i interesse.

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om det!! Det har dere fiksa sjøl.. Jeg hakke en dritt med det å gjøre :cool: Så det kan du bare glømme med en gang..

Og at vi skal være venner? Nei, takk.. Heller fiender. La oss alle bli fiender, og krige løs på hverandre.. JAAA!! :dontgetit:  Herregud, man skal være venner på et forum. Ikke ordentlig venner som man skaper i virkeligheten, men jo en type venner så.. Jeg bryr meg fint lite om deg og dine synspunkt..  :whistle:

6931878[/snapback]

Var ikke jeg som tok det opp, det var du gitt. Jeg og hun har ikke noe stress mellom oss vi, vi har fikset det.

Ja, la oss alle være venner. La oss være realistiske her. Det er 98777 brukere registrert på forumet her.

Hvordan mener du det skal funke når alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Dette er tross alt et forum hvor folk diskuterer. La nå folk gjøre det.

Edit: Jeg setter en strek for den diskusjonen for jeg gidder ikke være med å stenge SO igjen i dag.

_______

Endret av Rome
Lenke til kommentar

6931915[/snapback]

Det hørtes litt bedre ut ja :whistle: Ingen "frekke" kommentarer heller, regne snillingen jo :whistle:

6931928[/snapback]

Tenkt også på at jeg har hele 8 puter og en dobbel dyne om det skulle falle i interesse.

6931939[/snapback]

aah :love: Puter og dyne? Det begynner å bli bra detta :)

Lenke til kommentar

6931915[/snapback]

6931928[/snapback]

6931939[/snapback]

aah :love: Puter og dyne? Det begynner å bli bra detta :)

6931964[/snapback]

Hvem er du Pjuus?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...