Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier stort sett bare å kikke innom tråden med noen timers mellomrom. Er ikke noe vits å sitte og følge med konstant. Og postet man noe der bak, er det vanligvis 12 sider bakover å bla for å finne svaret. Det viser jo at forumet trenger en SO-tråd. Hvis ikke, flytter bare spammen seg til andre tråder, eller folk starter nye tråder hele tiden i OT. Vi har vært der før, når SO4 ble stengt en periode. SO5 er et svar på alle tulletrådene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
*snipp*

6931828[/snapback]

Jamen hvorfor, hvorfor skal absolutt alle postene vekke interesse? For min egen del må jeg si at jeg ikke må ha noen konstruktivt ut av hver post jeg ser her inne. Jeg leser dem uansett, eller så kan jeg logge meg ut og kikke på VG.no, eller 123spill.

Hvis du får spasmer av SO5, så burde du slutte å lese her. ;)

Lenke til kommentar
Fordi at?

6931815[/snapback]

Fordi du går på angrep mot visse personer :dontgetit: *Fyyyy dæ* :mad:

6931838[/snapback]

Hahahhahahahha. Ja, jeg gikk til angrep på venninna di? HEH, nei. Det er ikke alle av oss som tar til personlig vettu. Dette er tross alt et forum, la folk ha sine egne meninger, istedet for å bare komme med noe så teit som "la oss alle være venner".

Lenke til kommentar
Jamen hvorfor, hvorfor skal absolutt alle postene vekke interesse? For min egen del må jeg si at jeg ikke må ha noen konstruktivt ut av hver post jeg ser her inne. Jeg leser dem uansett, eller så kan jeg logge meg ut og kikke på VG.no, eller 123spill.

6931852[/snapback]

Du gjentar bare alt du sa for 5min siden. Men jeg kan gjerne svare deg ENDA en gang.

KANSKJE NOEN BRYR SEG. Åsså, alt vekker ikke interesse hos alle, sånn er det. Men om det vekker interesse for noen så er det jo meget fint.

De fleste her inne driter kanskje i vår diskusjon for eksempel.

Lenke til kommentar

6931852[/snapback]

BAHAHAHAHAHA! Made my day. :wee:

Lenke til kommentar

Hahahhahahahha. Ja, jeg gikk til angrep på venninna di? HEH, nei. Det er ikke alle av oss som tar til personlig vettu. Dette er tross alt et forum, la folk ha sine egne meninger, istedet for å bare komme med noe så teit som "la oss alle være venner".

6931860[/snapback]

Bryr meg ikke om det!! Det har dere fiksa sjøl.. Jeg hakke en dritt med det å gjøre :cool: Så det kan du bare glømme med en gang..

Og at vi skal være venner? Nei, takk.. Heller fiender. La oss alle bli fiender, og krige løs på hverandre.. JAAA!! :dontgetit: Herregud, man skal være venner på et forum. Ikke ordentlig venner som man skaper i virkeligheten, men jo en type venner så.. Jeg bryr meg fint lite om deg og dine synspunkt.. :whistle:

Lenke til kommentar
De fleste her inne driter kanskje i vår diskusjon for eksempel.

6931874[/snapback]

Jaaaa! Og der har vi det:

Jeg syns ikke det er noe fett at mange brukere her inne kjem med "ÅÅÅH CAREFACE"-posten hver gang noen sier noe som ikke er interessant og verdsatt av dem. Så derfor sier jeg meg imot det.

Nå er vi ferdige. :cool:

Lenke til kommentar

Pjuus, pass deg ellers kommer pappa marius å dasker deg på rævva.

@ Fisk1.

Det er ikke snakk om det noen folk bryr seg om, det er snakk om det ingen bryr seg om. Du veit det finnes. Det finnes ingen grunn i verden til at du skal fortsette denne diskusjonen fordi du veit jeg har rett, men så veit du at du har et poeng som egentlig er banket sønder og sammen av at det faktisk finnes meningsløse dritt poster her.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

At jeg kan føle meg overlegen andre er minst en like stor grunn til at jeg er på dette forumet som at jeg er her fordi det er mange ålreite mennesker med like interesser som meg her.

Dette forumet er velsignet med fryktelig mange dumme mennesker, noen litt for dumme for sitt eget beste.

Pjuus, ikke så veldig, halvannenseng eller noe, men jeg kan gjøre meg liten i tilfelle du er litt feit.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Dette forumet er velsignet med fryktelig mange dumme mennesker, noen litt for dumme for sitt eget beste.

Pjuus, ikke så veldig, halvannenseng eller noe, men jeg kan gjøre meg liten i tilfelle du er litt feit.

6931891[/snapback]

Ingen som er dumme vettu, bare noen som er mindre smarte..

Og vakke det jeg tenkte på, men mye kosligere å ligge i en stor og god seng. Enn en bitteliten seng! :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...