Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Du må jo ikke sitte pal foran SO5 og lese alt som kommer inn heller da. Bare la den være. 6931834[/snapback] Det er derfor jeg nermest har sluttet med SO5 om morgenen. Det stinker for mye. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Fordi at? 6931815[/snapback] Fordi du går på angrep mot visse personer *Fyyyy dæ* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Nææh, sier du det? Har jeg havna her? Det visste jeg ikke Faen, men da burde ikke du være her? 6931801[/snapback] Haha, hva faen er det du sier? Rome starter jo faktisk en diskusjon her, så jeg forstår ikke helt hvor du vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Pleier stort sett bare å kikke innom tråden med noen timers mellomrom. Er ikke noe vits å sitte og følge med konstant. Og postet man noe der bak, er det vanligvis 12 sider bakover å bla for å finne svaret. Det viser jo at forumet trenger en SO-tråd. Hvis ikke, flytter bare spammen seg til andre tråder, eller folk starter nye tråder hele tiden i OT. Vi har vært der før, når SO4 ble stengt en periode. SO5 er et svar på alle tulletrådene. Endret 24. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 *snipp* 6931828[/snapback] Jamen hvorfor, hvorfor skal absolutt alle postene vekke interesse? For min egen del må jeg si at jeg ikke må ha noen konstruktivt ut av hver post jeg ser her inne. Jeg leser dem uansett, eller så kan jeg logge meg ut og kikke på VG.no, eller 123spill. Hvis du får spasmer av SO5, så burde du slutte å lese her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Du må jo ikke sitte pal foran SO5 og lese alt som kommer inn heller da. Bare la den være. 6931834[/snapback] Enig. Faen ta deg, Bitex! PS: Hvis du ikke liker det kan du jo bare la være å lese det. PPS: Ikke personlig ment, bare et lite eksempel. Endret 24. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Fordi at? 6931815[/snapback] Fordi du går på angrep mot visse personer *Fyyyy dæ* 6931838[/snapback] Hahahhahahahha. Ja, jeg gikk til angrep på venninna di? HEH, nei. Det er ikke alle av oss som tar til personlig vettu. Dette er tross alt et forum, la folk ha sine egne meninger, istedet for å bare komme med noe så teit som "la oss alle være venner". Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 så jeg forstår ikke helt hvor du vil. 6931844[/snapback] Jeg vil til senga miii Det vil jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 så jeg forstår ikke helt hvor du vil. 6931844[/snapback] Jeg vil til senga miii Det vil jeg 6931861[/snapback] Kom heller til min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Skal mye til før en "fornærmelse" på nettet går inn på meg og jeg begynner å slenge dritt tilbake Er herda etter 10 år som online-junkie. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jamen hvorfor, hvorfor skal absolutt alle postene vekke interesse? For min egen del må jeg si at jeg ikke må ha noen konstruktivt ut av hver post jeg ser her inne. Jeg leser dem uansett, eller så kan jeg logge meg ut og kikke på VG.no, eller 123spill.Hvis du får spasmer av SO5, så burde du slutte å lese her. 6931852[/snapback] Du gjentar bare alt du sa for 5min siden. Men jeg kan gjerne svare deg ENDA en gang. KANSKJE NOEN BRYR SEG. Åsså, alt vekker ikke interesse hos alle, sånn er det. Men om det vekker interesse for noen så er det jo meget fint. De fleste her inne driter kanskje i vår diskusjon for eksempel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jamen hvorfor, hvorfor skal absolutt alle postene vekke interesse? For min egen del må jeg si at jeg ikke må ha noen konstruktivt ut av hver post jeg ser her inne. Jeg leser dem uansett, eller så kan jeg logge meg ut og kikke på VG.no, eller 123spill.Hvis du får spasmer av SO5, så burde du slutte å lese her. 6931852[/snapback] BAHAHAHAHAHA! Made my day. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Hahahhahahahha. Ja, jeg gikk til angrep på venninna di? HEH, nei. Det er ikke alle av oss som tar til personlig vettu. Dette er tross alt et forum, la folk ha sine egne meninger, istedet for å bare komme med noe så teit som "la oss alle være venner". 6931860[/snapback] Bryr meg ikke om det!! Det har dere fiksa sjøl.. Jeg hakke en dritt med det å gjøre Så det kan du bare glømme med en gang.. Og at vi skal være venner? Nei, takk.. Heller fiender. La oss alle bli fiender, og krige løs på hverandre.. JAAA!! Herregud, man skal være venner på et forum. Ikke ordentlig venner som man skaper i virkeligheten, men jo en type venner så.. Jeg bryr meg fint lite om deg og dine synspunkt.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 De fleste her inne driter kanskje i vår diskusjon for eksempel. 6931874[/snapback] Jaaaa! Og der har vi det: Jeg syns ikke det er noe fett at mange brukere her inne kjem med "ÅÅÅH CAREFACE"-posten hver gang noen sier noe som ikke er interessant og verdsatt av dem. Så derfor sier jeg meg imot det. Nå er vi ferdige. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Pjuus, pass deg ellers kommer pappa marius å dasker deg på rævva. @ Fisk1. Det er ikke snakk om det noen folk bryr seg om, det er snakk om det ingen bryr seg om. Du veit det finnes. Det finnes ingen grunn i verden til at du skal fortsette denne diskusjonen fordi du veit jeg har rett, men så veit du at du har et poeng som egentlig er banket sønder og sammen av at det faktisk finnes meningsløse dritt poster her. Endret 24. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 så jeg forstår ikke helt hvor du vil. 6931844[/snapback] Jeg vil til senga miii Det vil jeg 6931861[/snapback] Kom heller til min. 6931867[/snapback] Har du stor seng? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) At jeg kan føle meg overlegen andre er minst en like stor grunn til at jeg er på dette forumet som at jeg er her fordi det er mange ålreite mennesker med like interesser som meg her. Dette forumet er velsignet med fryktelig mange dumme mennesker, noen litt for dumme for sitt eget beste. Pjuus, ikke så veldig, halvannenseng eller noe, men jeg kan gjøre meg liten i tilfelle du er litt feit. Endret 24. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Pjuus, pass deg ellers kommer pappa marius å dasker deg på rævva. 6931884[/snapback] Oj, så redd man ble! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Hvordan kan jeg komme i gang med traning før høstferien? Jeg får nemlig ikek komme på hwlan med mindre jeg starter å trene -__- Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Dette forumet er velsignet med fryktelig mange dumme mennesker, noen litt for dumme for sitt eget beste. Pjuus, ikke så veldig, halvannenseng eller noe, men jeg kan gjøre meg liten i tilfelle du er litt feit. 6931891[/snapback] Ingen som er dumme vettu, bare noen som er mindre smarte.. Og vakke det jeg tenkte på, men mye kosligere å ligge i en stor og god seng. Enn en bitteliten seng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg