Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*sneap*

6931726[/snapback]

Så da skal brukerne her inne få bestemme hva nedeste nivå er da? :)

Noen få brukere kanskje? Har du sett moderatorer klage over "Hei, nå skal jeg spise middag"-postene før?

For å være helt ærlig syns jeg regelverket er ganske diffust på det punktet der.

6931745[/snapback]

Ja, vi har hatt mange moderatorer som faktisk bare har gidd opp hele tråden fordi det er så mye dritt her. Uansett tiltak så blir det bare bedre helt til enn eller annen uant ungdom popper inn å "TJOHEEI, JEG HAR FÅTT MEG ET LIGG"

Lenke til kommentar
Ja, vi har hatt mange moderatorer som faktisk bare har gidd opp hele tråden fordi det er så mye dritt her. Uansett tiltak så blir det bare bedre helt til enn eller annen uant ungdom popper inn å "TJOHEEI, JEG HAR FÅTT MEG ET LIGG"

6931755[/snapback]

Det er jo faktisk noe å skrive hemmat om da... :)

Men uansett! Om de gir opp tråden, så hadde de hatt også muligheten til å stenge den. Det har jeg aldri sett skje i SO før, unntatt når spamangrepene har forekommet. Nå har vi jo hatt en fair share av de og, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Det er jo faktisk noe å skrive hemmat om da... :)

Men uansett! Om de gir opp tråden, så hadde de hatt også muligheten til å stenge den. Det har jeg aldri sett skje i SO før, unntatt når spamangrepene har forekommet. Nå har vi jo hatt en fair share av de og, men det er en annen sak.

6931769[/snapback]

Tror du det er utengrunn at en ikke navngitt person fikk advarsel pga. spam her ?

Som sagt så ønsker jeg SO5 stengt i en prøve periode for å se hvor folk havner.

Lenke til kommentar

6931769[/snapback]

Tja, det var jo en periode uten SO, men da ble resten forumet oversvømt av idioti.

Lenke til kommentar
Tror du det er utengrunn at en ikke navngitt person fikk advarsel pga. spam her ?

Som sagt så ønsker jeg SO5 stengt i en prøve periode for å se hvor folk havner.

6931780[/snapback]

Vi snakker ikke om spam, vi snakker om "hverdagspostene". Spam er jeg helt enig med deg i at er noe skit, og det vil heller ikke jeg ha noe av. Jeg mener at definisjonen på spam er blitt nazifisert; det er saken.

Jeg tror jeg vet hvor de havner hen. Vi hadde jo en prøve på det der når de stengte SO4 rett etter TG06. ;)

Så åssen det gikk...

Lenke til kommentar

Sist SO-tråden ble stengt ble det bare startet utallige idiot-topics i Off-topic konstant. Folk kjeda seg, og har grodd fast i OT. Så det ble bare en dunge med nye topics ala "Hei kjeder meg, hva skal dere gjøre idag da?"

Derfor ble SO5 åpnet. Så alle skulle ha et sted å tulleposte.

Neppe, du er ikke moderator, så ikke lek det da.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk la folk diskutere?

6931775[/snapback]

Nei, folk kan ikke la folk gjøre det.. :cool:

6931781[/snapback]

Da er det på tide å stikke herifra, det er tross alt diskusjon.no.

6931787[/snapback]

Nææh, sier du det? :ohmy: Har jeg havna her? Det visste jeg ikke :whistle: Faen, men da burde ikke du være her?

Lenke til kommentar
Kan ikke folk la folk diskutere?

6931775[/snapback]

Nei, folk kan ikke la folk gjøre det.. :cool:

6931781[/snapback]

Da er det på tide å stikke herifra, det er tross alt diskusjon.no.

6931787[/snapback]

Nææh, sier du det? :ohmy: Har jeg havna her? Det visste jeg ikke :whistle: Faen, men da burde ikke du være her?

6931801[/snapback]

Grr grr grr.. :innocent:

Lenke til kommentar
Vi snakker ikke om spam, vi snakker om "hverdagspostene". Spam er jeg helt enig med deg i at er noe skit, og det vil heller ikke jeg ha noe av. Jeg mener at definisjonen på spam er blitt nazifisert; det er saken.

Jeg tror jeg vet hvor de havner hen. Vi hadde jo en prøve på det der når de stengte SO4 rett etter TG06. ;)

Så åssen det gikk...

6931794[/snapback]

Nazifisert ? Hva slags grisespråk er det ?

Om "Jeg har norsk, gidd" ikke er spam så er heller ikke "Jeg pissa i 11 sekunder" spam.

Når jeg kommer på jobb, så tar jeg meg en kaffe å leser forumet (Andre leser aviser). Detter er noe vi alle gjør.

Problemet er at jeg får spasmer av å sitte å lese de totalt meningsløse postene som alle overser å ingen gidder engang å fullføre lesinga av. Som jeg har påpekt tidligere, det går ann å påpeke noe mer en at man bare har norsk. Som reglene sier at det bør ha litt innhold.

Det jeg mener er at det går ann å si noe mer enn at man bare har norsk. For eksempel at læreren bruker å gå ut å ta seg en røyk midt i timen. Da vil KANSKJE noen fatte interesse for posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...