Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Din mening betyr intet for meg. Som du kan se er det flere her som er enige med meg.

Jeg syns ikke vi trenger personer her inne som skal bestemme hva vi skal få lov å si, og når vi kan si det. Som sagt, forumet er stort. Lek et annet sted.

6931580[/snapback]

Jeg driter i hva du sier. Seriøst, det er grenser på å føre en samtale å poppe inn i 10sec for å skrive noe ALLE overser å driter en lang brun faan i.

Ingen her som sitter å påstår at alt inne her skal være så jævla seriøst og akademisk. Det er bare sagt at det skal være mening med det.

Ingen bryr seg om hvor lenge du pissa idag for eksempel, derfor gir du faan i å si noe om det. Point taken ?

5 stygge ord. Jeg er snill idag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driter i hva du sier. Seriøst, det er grenser på å føre en samtale å poppe inn i 10sec for å skrive noe ALLE overser å driter en lang brun faan i.

Ingen her som sitter å påstår at alt inne her skal være så jævla seriøst og akademisk. Det er bare sagt at det skal være mening med det.

Ingen bryr seg om hvor lenge du pissa idag for eksempel, derfor gir du faan i å si noe om det. Point taken ?

5 stygge ord. Jeg er snill idag.

6931604[/snapback]

Ja og? Selv om ingen bryr seg, så må vel hvem som helst få skrive inn her? Uten å bli kalt idiot, eller å få "Care"-kommentarer slengt etter seg. Eller syns du det er fett?

Er du så keen på å kontrollere denne posten?

Lenke til kommentar
Ja og? Selv om ingen bryr seg, så må vel hvem som helst få skrive inn her? Uten å bli kalt idiot, eller å få "Care"-kommentarer slengt etter seg. Eller syns du det er fett?

Er du så keen på å kontrollere denne posten?

6931611[/snapback]

Da ber jeg deg nesten finne siste gang jeg sa noe sånt. Jeg går sjelden ut mot personer. Det er mer generelt.

Seriøst, jeg gidder ikke krangle nå.

:love: Hva skal du i morgen Fisk1, ikke at jeg bryr meg. Men bare for å være snill.

Lenke til kommentar
Da ber jeg deg nesten finne siste gang jeg sa noe sånt. Jeg går sjelden ut mot personer. Det er mer generelt.

Seriøst, jeg gidder ikke krangle nå.

:love: Hva skal du i morgen Fisk1, ikke at jeg bryr meg. Men bare for å være snill.

6931625[/snapback]

Jeg har aldri sagt at du har gjort det. :)

Det er nok av de som gjør det her. Det er det som er poenget. Hva du ville gjort om du så noe du ikke bryr deg om er ditt problem. Det som er greia er at du støtter denne holdningen.

I morra skal jeg stikke til Danmark og lage faen med klassa. :)

Og dere som ikke bryr dere:

Sjekk linken! :)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at du har gjort det. :)

Det er nok av de som gjør det her. Det er det som er poenget. Hva du ville gjort om du så noe du ikke bryr deg om er ditt problem. Det som er greia er at du støtter denne holdningen.

6931641[/snapback]

Jeg støtter denne "holdningen" fordi jeg mener det er det rette å følge reglene som er satt på dette forumet.

@ Jarmo, det betyr "Du suger" :tease:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Din mening betyr intet for meg. Som du kan se er det flere her som er enige med meg.

Jeg syns ikke vi trenger personer her inne som skal bestemme hva vi skal få lov å si, og når vi kan si det. Som sagt, forumet er stort. Lek et annet sted.

6931580[/snapback]

Forumet er stort, lek et annet sted.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg støtter denne "holdningen" fordi jeg mener det er det rette å følge reglene som er satt på dette forumet.

6931664[/snapback]

Og reglene for dette forumet sier at vi ikke kan skrive det vi vil i denne tråden, men det andre folk syns vi skal skrive? Så lenge det ikke er støtende etc, eller poster laget kun for å spamme, dvs. poster med "F9Z 123" i seg, så tror jeg det er greit? :)

Lenke til kommentar

6931664[/snapback]

Da var vi ferdig med det, sant? Så ro deg ned.. Litt hissig i dag du :whistle:

6931670[/snapback]

Du vet at jeg egentlig er en veldig snill gutt så, gidder ikke forklare meg :p

Lenke til kommentar
Hvorfor har vi hatt så mye krangel her i dag?

Noen her som har et fornuftigt svar?

6931681[/snapback]

Nei, men kanskje noe med at når vi først startet var det vanskelig å stoppe. Jeg synes hvertfall det ikke var noe gøy å krangle, åh hater det. Greit at folk kan si sin mening, men når man skal dvele over en teit sak blir det for drøyt :)

Lenke til kommentar
Hvorfor har vi hatt så mye krangel her i dag?

Noen her som har et fornuftigt svar?

Hilsen barnehageonkelen.

6931681[/snapback]

Fixed. Sorry, måtte bare. Fikk et litt flashback fra når vi var små, og en voksen kom og tok tak i situasjonen.

6931696[/snapback]

Hehe :) Litt humør må vi ha, seff....

Lenke til kommentar

6931664[/snapback]

Og reglene for dette forumet sier at vi ikke kan skrive det vi vil i denne tråden, men det andre folk syns vi skal skrive? Så lenge det ikke er støtende etc, eller poster laget kun for å spamme, dvs. poster med "F9Z 123" i seg, så tror jeg det er greit? :)

6931672[/snapback]

Skal prøve å svare så godt jeg kan.

Siterer første innlegg

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

Man vil helst prøve å holde en litt standard på threaden, litt innhold. Hva man mener med innhold kan du lese i threaden Om posting på OT-baren og Off Topic generelt. Anbefaler at ALLE leser denne threaden

Siterer reglene om posten i Off Topic baren

"Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser."

Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre.

VIKTIG

Vi ønsker et forum hvor folk flest får lyst til å bidra, uansett alder og interesser, og da må det være en viss kvalitet på bidragene. Dette er de fleste brukere interessert i, og da må vi alle bidra til at nivået opprettholdes.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...