Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor? Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Fascists. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor?Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Fascists. 6931486[/snapback] Er da faan ikke snakk om å være akademiker for å få poste her. Er om å ikke poste dritt. Sånn som TISS HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor?Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Fascists. 6931486[/snapback] Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 What to do? TV to go! Ikke noe nyttig å sitte her foran og stirre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor?Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Enig ... Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ikke noe nyttig å sitte her foran og stirre. 6931497[/snapback] Er faen ikke noe bedre å stirre på en TV, vel? :!: Jeg skjønner begrepet "idiot-box" mer og mer. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Er da faan ikke snakk om å være akademiker for å få poste her. Er om å ikke poste dritt. Sånn som TISS HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 6931494[/snapback] Hysj. Du er med på å støtte en utvikling av denne posten som gjør at den blir utrivelig. Nettopp fordi noen brukere prøver å hevde sitt egel "regelverk" ved å hetse de som ikke følger det. Moderatorer eksisterer av en grunn. Det er et stort forum. Om man ikke liker SO trenger man ikke henge her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor?Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Fascists. 6931486[/snapback] Enig, la oss heller snakke om vanlige ting som interesserer alle. Jeg skal på skolen i morgen. *ny post i morgen tidlig* Aww, jeg er trøtt å må på skolen. *ny post midt på dagen* Nosrk r sjedelig jei vil hjem. *ny post i tretiden* Jeg er hjemme!!11 WOWHGWOHO! *ny post i 4-5-tiden* Jeg skal spise middag. *masse tull* *ny post i 11-tiden* Jeg skal på skolen i morgen. =( - gjenta - Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Nå skal jeg drikke kaffe! Care, anyone ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Da går jeg min vei og ser på film. Oppfør dere pent mens jeg er borte da Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Da går jeg min vei og ser på film. Oppfør dere pent mens jeg er borte da 6931541[/snapback] lol Skarstad. Akkuratt det du nettopp snakka om Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Hysj. Du er med på å støtte en utvikling av denne posten som gjør at den blir utrivelig. Nettopp fordi noen brukere prøver å hevde sitt egel "regelverk" ved å hetse de som ikke følger det. Moderatorer eksisterer av en grunn.Det er et stort forum. Om man ikke liker SO trenger man ikke henge her. 6931516[/snapback] Det er så jævla tragisk når folk ikke skal se poenget. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Det er så jævla tragisk når folk ikke skal se poenget. 6931563[/snapback] Så irriterte man var da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Så irriterte man var da 6931567[/snapback] Jadda, takk for at jeg fikk hjelpe deg med leksene liksom Glad i deg også. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Det er så jævla tragisk når folk ikke skal se poenget. 6931563[/snapback] Din mening betyr intet for meg. Som du kan se er det flere her som er enige med meg. Jeg syns ikke vi trenger personer her inne som skal bestemme hva vi skal få lov å si, og når vi kan si det. Som sagt, forumet er stort. Lek et annet sted. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Egentlig kunne man bare stengt SO for alltid. Veit dere hvorfor?Folk er blitt så jævla frekke og stygge mot hverandre, dessuten er det ikke lenger lov å snakke som man vil. Neida, nå skal alt være intellektuelt og på universitetsnivå. Bare de respekterte brukerne skal ha innpass her, måtte gud forby at underklassen kom og blandet seg! Fascists. 6931486[/snapback] Sorry. Det er ingen respekterte brukere her, og det finnes ingenting intellektuelt med SO. Enig ... 6931501[/snapback] Sier han som er flinkest til å komme med slengbemerkninger her. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Så irriterte man var da 6931567[/snapback] Jadda, takk for at jeg fikk hjelpe deg med leksene liksom Glad i deg også. 6931574[/snapback] Sa jo takk da Glad i deg å vettu Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Æsj jeg får ikke komme på hwlan, hvis jeg ikke starter med regelmessig trening før den tid Endret 24. september 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Det er så jævla tragisk når folk ikke skal se poenget. 6931563[/snapback] Din mening betyr intet for meg. Som du kan se er det flere her som er enige med meg. Jeg syns ikke vi trenger personer her inne som skal bestemme hva vi skal få lov å si, og når vi kan si det. Som sagt, forumet er stort. Lek et annet sted. 6931580[/snapback] Fisk1, du fant deg nytt "mål" å kødde med? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Fisk1, du fant deg nytt "mål" å kødde med? 6931590[/snapback] Neimen heisann, er det deg igjen? Så hyggelig. Hvis du hadde lest bakover MrLeftField, så hadde du kanskje skjønt hva jeg poengterer her. Men du har kanskje lyst til å gjøre om Siste Ordet 5 til Seriøse Ord 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg