Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt etter feste var ferdig fikk hu ene venninna mi et skikkelig "anfall". Hun er sånn "synsk" og har varme hender osv. I går klikka hun helt. Ble nærmest besatt, så det ut som.

6931180[/snapback]

Så kommer hundretusenkronersspørsmålet: Hvorfor er du venn med det individet der? :ermm:

6931280[/snapback]

Alle har vær vår Emo å passe på, jeg har Juliess.

Hvem har du ?

Lenke til kommentar
Litt etter feste var ferdig fikk hu ene venninna mi et skikkelig "anfall". Hun er sånn "synsk" og har varme hender osv. I går klikka hun helt. Ble nærmest besatt, så det ut som.

6931180[/snapback]

Så kommer hundretusenkronersspørsmålet: Hvorfor er du venn med det individet der? :ermm:

6931280[/snapback]

Hun har nettopp "fått" det. Det har ikke vært sånn før. Det skjedde visst i løpet av sommeren. Så har det utvilka seg, liksom. Tviler på at vi kommer til å være venner mer når vi begynner på forskjellige skoler neste år, hvis det forsetter slik, da... :p

Lenke til kommentar
Hun har nettopp "fått" det. Det har ikke vært sånn før.  Det skjedde visst i løpet av sommeren. Så har det utvilka seg, liksom. Tviler på at vi kommer til å være venner mer når vi begynner på forskjellige skoler neste år, hvis det forsetter slik, da... :p

6931312[/snapback]

For meg høres det ut som noe piss hun finner på for å få oppmerksomhet eller noe... :shrug:

Neppe: Jeg har også en emo. :wee:

Lenke til kommentar
For meg høres det ut som noe piss hun finner på for å få oppmerksomhet eller noe... :shrug:

Det er akkurat det jeg tror det var også. Men de andre er HELT overbevist om det det var "noe". Hun ble jo også påvirket av alkoholen, noe som kan gjøre det værre. (Altså at hun gråter osv. lettere.) Hun er jo selvsagt dritredd for at vi skal tro hun er gal nå, men alle de andre tror henne. Huff.. Jeg er nok alt for rasjonell...

Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg tror det var også. Men de andre er HELT overbevist om det det var "noe". Hun ble jo også påvirket av alkoholen, noe som kan gjøre det værre. (Altså at hun gråter osv. lettere.) Hun er jo selvsagt dritredd for at vi skal tro hun er gal nå, men alle de andre tror henne. Huff.. Jeg er nok alt for rasjonell...

6931377[/snapback]

Følelser blir forsterket når man er påvirket av alkohol.

Lenke til kommentar
Følelser blir forsterket når man er påvirket av alkohol.

Jeg vet det. Sikkert derfor venninne nr 2 ble med på det også, for hun er egentlig veldig rasjonell. Hun fornekter alt i dag, da. Sier det bare var alkoholen. Håper det. De er helt gærne hele gjengen. Hater når de prater om det der. Men det virket ganske skremmende, selv på meg. En ekkel opplevelse. Er litt bekymra for de andre nå, håper de ikke lar det der gjøre dem stein gale, hele gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...