Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde håpt at du la til "nesten" der Snorre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Nei, det er en overaskende godt skjult hemmelighet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ole, du har hermet etter siganturen min! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ole, du har hermet etter siganturen min! 6930726[/snapback] Jeg som ga deg idèen, din snik! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Comfortably Numb Er det mulig å lage en så bra sang.. *Dævve x 8* 6929525[/snapback] Pink Floyd er bare digg. Arnold Layne, det er bra sang det. ____ Da har jeg ett nytt overlegg på sengen. Norges flagg. Passet ganske bra på sengen, men skal opp på veggen i nærmeste fremtid. Her kommer et bilde: (Webkameraet er bra nok til å få med hele sengen. ) Endret 24. september 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Huff, poster alt for mye i SO5. Er jo blitt en ekte SO5-addict nå. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) gutta, som kanjse noen av dere vet så var det jo fest her i heimen i går til i natt. Ganske så fett var det! Vi begynte kl 7, jeg og 2 andre kompiser, rett før vi begynte og drikke tok vi høl i øret mitt. så begynte vi å drikke da, seinere, ca mellom 8-9 kom resten av folka. så vi satt nå inne her og slokte tørsten vår da, og hørte på musikk... formen blei ganske fin den når klokka kom på rundt 12, så da kom spiten mella finga mine. drakk en slurk her og der. ca kl hall ett, så satt jeg, og 3 andre kompiser ute på trappa og tok en røyk, og drakk litt øl/cider. plutselig følte jeg meg helt skutt, så jeg la røykpakken fra meg på trappa, og gikk ned og la meg på grusen. etter et par minuttik hjalp kompisa mine meg inn, jeg hørte han ene sa han skulle ta røykpakken min med inn. så la de meg på soffan da, og der lå jeg og slappa litt av i ett par minutt. så kom jeg meg opp, og ut på plenen og la meg for jeg kjente at jeg kom til å spy, og trengte frisk luft. etter ca 5 min, bynte folk og lure på hvor jeg var, så fant de meg da, rett bak hekken som går rundt altan da, lå der og puste frisk luft, og gulpa opp den stakkars maten jeg hadde spist. ei anna veninne slokna og, hu var enda verre en meg. så en kompis av meg, han sprang gal mellom oss 2 og passa på oss, det var folk rundt meg hele tiden, og alle ville ha meg inn, men jeg ville ha frisk luft... etter 3 kvarter ute, fikk de meg inn, for da ble jeg med, 2 stykker støtta meg opp, ned trappa, inn på rommet mitt, så i senga, MED spybøtta klar, den blei brukt. jeg lå vel en time å såv da, kompisen min var innom meg hele tiden og passa på meg. når jeg hadde såvet en time, våknet jeg av at det var folk rett uttafør rommet mitt som krangla om hvolken kontroll som var til xbox 360, projektor, tv osv. så jeg blei forbanna og bare sto opp, tok tak i alle fjernkontrolla og mekka alt, slengte meg i soffan og begynte og spille, slengte føtta på bordet så jeg velta ei øl ned på gulvet, etter ca 5 min med spilling så gikk jeg på rommet mitt og lå der i 30 sec, så fant jeg ut at jeg kan da faan ikke legge her og kope. så jeg sto opp, kom meg opp trappa og forsatte festen...hjalp ei veninne, for hu slokna og, og vi måtte følge hu ut i bilen hu blei henta i. dreiv på til klokka 5 da, vokna igjenn kl 8 av at de som slokna tidlig på festen satt uttafor og spilte xbox... Det jeg egentlig skulle fram til var det at folka stjelte røykpakken min, OG en pose med den andre nye percingen min som lå på kjøkkenet, for vi hadde tatt høl der dagen før da. Jeg er litt småsinna på de som tok di sakene, veit jo ikke hvem det er, men noen på festen her var det jaffal... Edit: deiven så mye jeg har skrivi! Endret 24. september 2006 av fompa Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Huff, poster alt for mye i SO5. Er jo blitt en ekte SO5-addict nå. 6930736[/snapback] Ja. Du er jo verre enn Bundy. Jeg begynner å bli litt avhengig selv Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ole, du har hermet etter siganturen min! 6930726[/snapback] Jeg som ga deg idèen, din snik! 6930733[/snapback] Jammen.. Ååh. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jente 6930696[/snapback] MSN? Endret 24. september 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) MSN? 6930748[/snapback] Profilen min. Endret 24. september 2006 av Dragonheart Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Huff, poster alt for mye i SO5. Er jo blitt en ekte SO5-addict nå. 6930736[/snapback] Ja. Du er jo verre enn Bundy. Jeg begynner å bli litt avhengig selv 6930740[/snapback] Med litt over 800 poster i OT-baren er du ikke helt So-addict enda. Bundy med sine noe over 13000 poster er en ekte so-hore, og han er den største av de. trøst deg med at du ikke er i nærheten av han Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Øyh, Bundy er en grei fyr, altså. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Problemet er at jeg har postet over 600 innlegg i løpet av de to siste månedene. Det er vel det som skremmer meg mest! Og det gjelder bare for OT-Baren. Altså mellom en og to måneder. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ole, du har hermet etter siganturen min! 6930726[/snapback] Jeg som ga deg idèen, din snik! 6930733[/snapback] Jammen.. Ååh. 6930744[/snapback] Ikke noe "ååh. " her.. Jeg kom med idèen, og jeg har min fulle rett til å stjele idèen tilbake fra deg Vegard Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 FAEN. Jeg gikk glipp av både 100000 og side 5000.. bare pågrunn av Tina. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Problemet er at jeg har postet over 600 innlegg i løpet av de to siste månedene. Det er vel det som skremmer meg mest! 6930765[/snapback] Vel det er jo en del, men har selv postet en god del her inne i det siste Men det er da hyggelig til tider. Men har blitt en del grunnet at en må passe på "saueflokken" Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Øyh, Bundy er en grei fyr, altså. 6930760[/snapback] Ja Men nå skal vi røyke hasj, og sniffe ritalin. Kanskje vi scorer noe kokain. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Dragonheart, er du gutt eller jente? 6930588[/snapback] Jente 6930696[/snapback] Ah, trodde først du var en veldig kozete gutt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Syre er da virkelig best! Ikke at jeg har prøvd noe lsd da. Men den beste musikken på 60 og 70 tallet har da virkelig blitt skrevet under kraftig syrebruk. Det er hvertfall sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg