Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å være hyggelig her er så kjedelig.

<<<Alex>>> ftw, Lars. :)

6930111[/snapback]

Kanskje, men så har man noe som heter normal folkeskikk og ikke minst forumregler. Jeg ville da tro at de fleste skulle kunne greie å holde seg innenfor disse. Men normal folkeskikk er vel et døende begrep i vår tidsalder tenker jeg. Spesielt på internett-foraer.

6930120[/snapback]

Der kommer de grønne inn, folkeskikkens moralske voktere :dremel:

Det er bortkastet for meg å poste i SO5, det jeg skriver er enten ikke morsomt eller så blir det slettet.

6930266[/snapback]

Høres fornuftig ut :p

Lenke til kommentar
All spam blir slettet så dersom noen prøver å få innlegg 100 000 ved hjelp av spam vil de mest sannsynlig ikke få det da poster blir slettet. Så det er ingen vits i å spamme ;)

6930232[/snapback]

Var ikke permaban som premie for postnr. 100K ?

6930260[/snapback]

Det er da ikke nøvendig, hva med å begrense det til 90% ekstra warn, så hvis det er noen med warn ifra før av kan dere banne.

SteffyBoy, det er da mange morsomme som ikke blir slettet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Huff stakkars jenter som rir å hest i dette jævlige regnværet uten regnjakke. Er jo helt grassat!

6930286[/snapback]

Kom nettopp hjem fra fotball kamp. Jippi... :cry:

Lenke til kommentar
All spam blir slettet så dersom noen prøver å få innlegg 100 000 ved hjelp av spam vil de mest sannsynlig ikke få det da poster blir slettet. Så det er ingen vits i å spamme ;)

6930232[/snapback]

Var ikke permaban som premie for postnr. 100K ?

6930260[/snapback]

Stemmer det, mener husker det var noe slikt :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Men vi har et dilemma! Hva hvis en moderator poster innlegg nummer 100 000? Man kan jo ikke permbanne en moderator?

6930296[/snapback]

Joda, bare la meg bli mod i noen sekunder, så skal vi få ordnet opp i det, skal du se. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...