Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å være hyggelig her er så kjedelig.

 

 

<<<Alex>>> ftw, Lars. :)

6930111[/snapback]

Kanskje, men så har man noe som heter normal folkeskikk og ikke minst forumregler. Jeg ville da tro at de fleste skulle kunne greie å holde seg innenfor disse. Men normal folkeskikk er vel et døende begrep i vår tidsalder tenker jeg. Spesielt på internett-foraer.

6930120[/snapback]

 

 

Der kommer de grønne inn, folkeskikkens moralske voktere :dremel:

 

Det er bortkastet for meg å poste i SO5, det jeg skriver er enten ikke morsomt eller så blir det slettet.

6930266[/snapback]

 

Høres fornuftig ut :p

Lenke til kommentar
All spam blir slettet så dersom noen prøver å få innlegg 100 000 ved hjelp av spam vil de mest sannsynlig ikke få det da poster blir slettet. Så det er ingen vits i å spamme ;)

6930232[/snapback]

Var ikke permaban som premie for postnr. 100K ?

6930260[/snapback]

Det er da ikke nøvendig, hva med å begrense det til 90% ekstra warn, så hvis det er noen med warn ifra før av kan dere banne.

 

SteffyBoy, det er da mange morsomme som ikke blir slettet.

Lenke til kommentar
All spam blir slettet så dersom noen prøver å få innlegg 100 000 ved hjelp av spam vil de mest sannsynlig ikke få det da poster blir slettet. Så det er ingen vits i å spamme ;)

6930232[/snapback]

 

 

Var ikke permaban som premie for postnr. 100K ?

6930260[/snapback]

 

Stemmer det, mener husker det var noe slikt :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Men vi har et dilemma! Hva hvis en moderator poster innlegg nummer 100 000? Man kan jo ikke permbanne en moderator?

6930296[/snapback]

Joda, bare la meg bli mod i noen sekunder, så skal vi få ordnet opp i det, skal du se. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...